کفش های هوشمند!

يكشنبه ، 5 مرداد 1393 ، 10:46

 


تولید تکنولوژی های پوشیدنی در چند ماه اخیر توانسته امکانات جالب و خوبی را برای کاربران داشته باشد مثل Google Glass و یا ساعت های مچی هوشمند و انواع دستبندهای هوشمندی که میتوانند میزان خواب و ضربان قلب و... را اندازه گیری کنند اما نسل جدید از تکنولوژی های پوشیدنی در راه است که کفش های هوشمند هستند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر کفش های هوشمند تولید شرکت Ducere Technologies متعلق به هند است. این کفش های هوشمند  Lechal‌نام دارند این کفش ها از طریق بلوتوث میتوانند به کاربران کمک کنند تا با استفاده از Google Map بتوانند مسیر در مسیر درست قدم بردارند. به این صورت که این کفش های هوشمند با اتصال به گوشی هوشمند در هنگام نزدیک شدن به یک چهار راه و یا تقاطع پای راست یا چپ را با توجه به جهت حرکتی که باید انجام دهیم به ارتعاش درمی آورند در اصل این کفش های هوشمند دارای یک ویبره هستند.


مثلا اگر باید به سمت راست حرکت کنیم پای راست به ارتعاش در می آید و یا اگر باید به سمت چپ حرکت کنیم پای چپ به ارتعاش در می آید بنابراین با استفاده از یکسری اپ ها میتوان از این کفش ها استفاده نمود. کاربران میتوانند مسیر خود را مشخص کنند و به راحتی شروع به قدم زدن کنند تا کفش هوشمند جهت حرکت را برای آنها مشخص کند. در واقع این کفش ها از GPS گوشی های هوشمند استفاده میکنند.


این کفش ها از ماه سپتامبر به فروش میرسند این کفش ها دارای یک کفی هستند که در داخل کفش وجود دارد و حتی میتوان از کفی آنها به تنهایی استفاده نمود و آنها را در کفش های معمولی قرار داد. وب سایت شرکت Ducere این محصول را 150 دلار قیمت گذاری کرده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► رونمایی از Sony Xperia M2
لینکدین شرکت Bizo را میخرید ◄

مطالب مرتبط
بنر