ارزان ترین هتل های نزدیک به جاذبه های گردشگری دبی

چهارشنبه ، 21 اسفند 1398 ، 19:24

یکی از راهکارهای سفر ارزان به دبی این است که در نزدیکی جاذبه های گردشگری دبی اقامت کنید تا مجبور نشوید که مدام کرایه تاکسی های دبی را پرداخت کنید و فاصله های دور را با تاکسی طی کنید. از این گذشته مسلم است که اقامت در یک هتل ارزان باعث کم شدن هزینه های سفر به دبی می شود. با این حساب، اگر شما بتوانید در ارزان ترین هتل های نزدیک به جاذبه های گردشگری دبی اقامت کنید، عملا با یک تیر دو نشان زده اید و کار را برای سفر ارزان به دبی برای خودتان راحت کرده اید! ما امروز می خواهیم ارزان ترین هتل های نزدیک به جاذبه های گردشگری دبی را به شما معرفی کنیم تا رزرو هتل ارزان در دبی برایتان راحت تر شود و بدانید که اقامت در کدام یک از هتل های دبی برای شما مناسب است. با آژانس هواپیمایی زیما سفر همراه باشید.

هتل ایبیس وان سنترال دبی، ارزان ترین هتل نزدیک به برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی به عنوان بلندترین آسمان خراش دبی، یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری دبی است. این برج را همه دنیا می شناسند و مسلما بازدید از آن یکی از جالب ترین تفریحاتی است که هر کسی می تواند در تور دبی داشته باشد. خوب است که بدانید خیلی از اماکن دیدنی دبی در نزدیکی برج خلیفه واقع شده اند که از جمله آن ها می توان به پارک برج خلیفه، دبی مال، آکواریوم دبی، پیست اسکیت روی یخ دبی و شهربازی کیدزانیا دبی اشاره کرد. پس اگر شما در یک هتل در نزدیکی برج خلیفه دبی اقامت کنید، عملا در نزدیکی خیلی از اماکن دیدنی دیگر دبی هم اقامت کرده اید و این همان نکته ای است که ارزش هتل های ارزان نزدیک به برج خلیفه دبی را دوچندان می کند. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال یک سفر ارزان به دبی با تور ارزان دبی هستید، هتل ایبیس وان سنترال دبی را برای اقامت خود رزرو کنید. این هتل یکی از ارزان ترین هتل های نزدیک به برج خلیفه دبی است و حدودا 3 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل 3 ستاره 588 اتاق برای اقامت دارد و هزینه اقامت در آن به نسبت لوکیشنی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است.

هتل گلدن تولیپ مدیا دبی، ارزان ترین هتل نزدیک به جزیره پالم جمیرا دبی

مطمئنا شما هم تا به حال تصاویری از جزیره پالم جمیرا دبی را دیده اید. این جزیره یک جزیره مصنوعی در دبی است که به شکل یک نخل بسیار بزرگ ساخته شده است. این جزیره بهترین مراکز خرید دبی، بهترین اماکن تفریحی دبی و بهترین هتل های دبی را در خود جای داده است. با این حساب بد نیست که شما اقامت در یکی از ارزان ترین هتل های نزدیک به جزیره پالم جمیرا دبی را انتخاب کنید تا هم بتوانید سفر ارزانی به دبی داشته باشید و هم اینکه بتوانید از امکانات جزیره پالم جمیرا دبی بهره ببرید. بدین منظور به شما توصیه می کنیم که در هتل 4 ستاره گلدن تولیپ مدیا دبی را انتخاب کنید که حدودا 4 کیلومتر با جزیره پالم جمیرا دبی فاصله دارد.


هتل ایبیس البرشا دبی، ارزان ترین هتل نزدیک به برج العرب دبی

محال است که کسی بخواهد به دبی سفر کند و نام برج العرب را نشنیده باشد. برج العرب یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری دبی است و به همین دلیل هم خیلی از مسافران به اقامت در یک هتل در نزدیکی برج العرب دبی علاقه نشان می دهند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و اتفاقا به دنبال سفر ارزان به دبی با تور دبی هستید، توصیه مان به شما این است که در هتل ایبیس البرشا دبی را انتخاب کنید که یک هتل 3 ستاره در فاصله 3.5 کیلومتری برج العرب دبی است. این هتل در منطقه البرشا دبی واقع شده است و فاصله به نسبت کمی با برج العرب دبی دارد.


هتل سان اند سندز پلازا دبی، ارزان ترین هتل نزدیک به نهر دبی (خور دبی)

نهر دبی نهری است که دبی را به دو قسمت اصلی تقسیم کرده است. این نهر که با نام خور دبی شناخته می شود، یکی از جالب ترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری دبی است و به همین دلیل هم هست که توریستان به اقامت در نزدیکی نهر دبی علاقه نشان می دهند. از این گذشته قایق سواری در این نهر یکی از محبوب ترین تفریحات ارزان در دبی است و با این اوصاف، می توان گفت که اقامت در نزدیکی نهر دبی تجربه جالبی در تور ارزان دبی است. یکی از ارزان  ترین هتل های نزدیک به نهر دبی، هتلی 3 ستاره به نام هتل سان اند سندز پلازا دبی است. شما با اقامت در این هتل ارزان در دبی می توانید به راحتی و با پای پیاده به نهر دبی رفت و آمد کنید و از گشت و گذار در اطراف این نهر مهم و شاخص در دبی نهایت استفاده را ببرید.



► تقویم مدیریت زمان سال ۱۳۹۹
پرداخت تسهیلات خرد بانک صادرات ایران در سال آینده افزایش می‌یابد ◄

مطالب مرتبط
بنر