ویندوز فون 8.1 همه گیر می شود

شنبه ، 20 ارديبهشت 1393 ، 11:38


در فصل گذشته اخباری در مورد اولین گوشی ویندوز فونی شرکت سامسونگ شنیدیم و در حالی که هنوز هیچ خبری از زمان عرضه این سری گوشی جدید سامسونگ به گوش نمی رسد، خبرگزاری توئیتری ایولیکس اعلام کرده که شرکت اچ تی سی هم تصمیم دارد یک گوشی ویندوز فونی به بازار عرضه کند که حتی به گفته این خبرگزاری این گوشی که مجهز به ویندوز فون 8.1 است، پرچم دار جدید اچ تی سی خواهد بود.

 

 


البته در این خبر عنوان شده که این کمپانی درصدد تولید یک پرچم دار قوی جهت عرضه توسط شرکت Verizon است. به احتمال زیاد این گوشی در حد پرچم دار حال حاضر اچ تی سی که وان ام8 نام دارد، قوی خواهد بود.


هنوز هیچ اطلاعاتی در این خصوص منتشرنشده است، اما چون سیستم‌عامل این گوشی هوشمند ویندوز فون است، پردازنده آن از سوی شرکت کوآلکام تهیه خواهد شد. ازآنجایی‌که این گوشی قرار است یکی از پرچمدارن ویندوز فون باشد، پس مطمئنا باید انتظار پردازنده‌ای قوی را داشته باشیم، چیزی در حد snapdragon 801 و یا حتی 805 که هر دو این پردازنده ها کولاک می کنند.


هنوز هیچ اعلام رسمی ای توسط شرکت اچ تی سی صورت نگرفته است و به جز ایولیکس یک خبرگزاری تایوانی اعلام کرده که این شرکت قصد دارد این گوشی را با بدنه ای آلمینیومی ساخته و یک گوشی بی نظیر ویندوز فونی به بازار ارائه دهد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► آی‌فون 6 در تابستان عرضه خواهد شد
تولید نسخه پیشرفته گلکسی اس5+عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر