کت تن کیست؟

سه شنبه ، 12 شهریور 1392 ، 07:17

 

وقتی به محیط های اداری وارد می شوید و به اصطلاح تازه وارد هستید این یکی از اساسی ترین سوال هایی است که درذهن جای می گیرد.

به گزارش بانکی دات آی آر، همه می خواهند بدانند رئیس کیست و چه کسی بیشترین تاثیر را در تصمیم گیری های مهم شرکت و مدیران دارد.

درواقع این چیزی است که لازم است بدانید تا بتوانید عملکردتان را در مسیر درست قرار دهید اشتباه نکنید منظور از عملکرد صحیح روزی سه وعده پاچه خواری که هنر برخی هاست نیست.

منظور این است که از طریق این فرد تاثیر گذار شما می توانید محیط را بهتر بشناسید با جهت گیری های مجموعه آشنا شوید و خودتان را با اهداف کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت شرکت هماهنگ و همراه سازید.

به این ترتیب شانس ماندگاری تان در مجموعه و حتی ترفیع گرفتنتان هموار خواهد بود.

جالب است بدانید این شخص لزوما شخص مدیر یا رئیس مستقیم شما نیست بلکه می تواند یک همکار هم طراز شما باشد که تاثیر گذاری اش زیاد است.

گاهی برخی به دلیل نوآوری،وجدان کاری و حتی اعتماد به نفس در مدیران تاثیر گذارند و کمک می کنند آنها تصمیم مناسب را بگیرند.

شما هم می توانید یکی از آنها باشید به شرطی که در مسیر صحیح گام بردارید و پیش از هر اظهار نظری جوانب کار را بسنجید.

نگه داشتن ایده ها و نظراتتان نزد خودتان بدون وجود دلایل منطقی به دلایل واهی چون ترس، عدم اعتماد به نفس و یا احترام! فقط شمارا به درجا زدن وا خواهد داشت.

حرف بزنید اگر اوایل امر کمی هم اشتباه کنید چندان مهم نیست اما بالاخره راه درست را خواهید یافت فقط دقت کنید بی راه و غیر منطقی نباشد لازم نیست همیشه بهترین نظر را بدهید به مرور زمان به آنجا هم خواهید رسید.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► ۲۵ نکته‌ شغلی که کسی بهم نگفت
اشتباه نکنید! اینجا مصاحبه استخدامی است ◄

مطالب مرتبط
بنر