تحلیل اختصاصی از بازار بورس ۸ بهمن و پیش بینی بازار فردا

شنبه ، 11 بهمن 1393 ، 10:03

 

بانکی دات آی آر: لازم به ذکر است که این تحلیل‌ها نظرات کارشناسان اختصاصی کارگزاری آبان است و هیچ تضمینی برای سودآور بودن نیست.

طبق پیش بینی، بازاری سراسر مثبت و پرتقاضا بخصوص در گروه خودرویی ، بانکی، ساختمانی و لیزینگی نظاره گر بودیم. البته در اواسط بازار و با عرضه مکرر اغلب صف‌های خرید، حجم دادوستدها نسبت به روز های گذشته افزایش محسوس داشت.

اخبار مثبت پیرامون مذاکرات هسته ای شامل عقب نشینی موقت کنگره برای تحریم های جدید نیز مزید بر علت گشته و علی رغم عدم رخ دادن اتفاق بنیادی خاص، بازار را با تقاضای نسبتا مناسب مواجه گردانید، به همین دلیل برخی فعالین بازارهمچنان در خرید های خود با تامل خاص و احتیاط بیشتر عمل می نمایند که به نظر منطقی می باشد.  در صورت استمرار رشد قیمت ها بخصوص در اوایل هفته پیش رو و عدم فروش های مخرب و پرحجم حقوقی ها و عدم رخداد سیاسی خاص به نظر می توان به بهبود شرایط بازار امیدوار بود.

در ادامه گزارشات 9 ماهه شرکت شاهد شناسایی زیان96 ریالی پتایر و تعدیل منفی22% کساوه بودیم. پرونده بودجه سال بعد نیز احتمالا در چند روز آینده با بررسی کمسیون تلفیق بسته شود، با توجه به ریزش بالای قیمت نفت، ادامه تحریم ها و اتکای بالا بر درآمدهای مالیاتی، احتمال بروز کسری بودجه دور از ذهن نخواهد بود.

برای روز کاری پیش رو با توجه به تعطیلات آخر هفته ، و سردرگمی سنتی بازار در اولین روز هفته، پیش بینی دقیقی از وضعیت بازارنمی توان عنوان نمود اما در صورت عدم رخداد سیاسی و اقتصادی خاص و با توجه به نحوه داد و ستدهای امروز، احتمالا بازاری مثبت بخصوص در شروع زمان معاملات را نظاره گر باشیم.

تحلیل و اخبار حوزه بورس در سایت بانکی با همکاری و حمایت کارگزاری آبان تولید و عرضه می شود.

► اطلاعیه های مهم کدال در بازار بورس مورخه ۸ بهمن ماه ۹۳
تحلیل تکنیکال نماد بانک دی ◄

مطالب مرتبط
بنر