بدترین خودپردازهای دنیا را بشناسید + عکس

يكشنبه ، 20 فروردين 1391 ، 07:40

اگر تصور می کنید، گاف دادن، خلاقیت نداشتن و فکر نکردن تنها مختص سرزمین خودمان است کاملا در اشتباهید، باور نمی کنید؟ ما با این تصاویر به شما ثابت می کنیم!

به گزارش بانکی دات آی آر، دستگاه های خودپرداز مدت هاست که به بانک 24 ساعته بسیاری از ما تبدیل شده اند و خیلی ها ترجیح می دهند تا حد امکان کارهای بانکی خود را با استفاده از این دستگاه ها انجام دهند.

تا اینجا مشکل خاصی وجود ندارد و همه چیز به طور کاملا طبیعی پیش می رود، اما مسئله زمانی بغرنج می شود که نتوانیم از این خودپردازهای خیلی وقت ها دوست داشتنی و خیلی وقت ها هم اعصاب خردکن استفاده کنیم.

به طور قطع این دستگاه وقتی کارمان را راه می اندازد به یک دوست دوست داشتنی برایمان تبدیل می شود که بی منت لبخند را به لبانمان می آورد، اما امان از زمانی که یا پول ندارد یا قادر به انجام عملیات نیست که به سادگی همان لبخند حسابی اعصابمان را به هم می ریزد!

اما مشکلات به همین جا ختم نمی شود و بعضی از این خودپردازها اداهای دیگری هم دارند که برای ما درآورند!!

تصور کنید با خودپردازی مواجه شوید که هیچگونه استانداردی در ساخت و نصب آن رعایت نشده است، نمونه اش هم این دستگاه خودپرداز بانک ملی که تنها با پرش ارتفاع می توان به آن رسید!

اما حالا بد نیست که نمونه های خارجی این بی فکری بزرگ را هم ببینید:

 

پس حالا خیالتان راحت باشد که از این مدل بی فکری ها فقط در کشور ما نیست، بلکه در جاهای دیگر دنیا هم از این دست اتفاقات می افتد و می توانید افرادی برای همدردی بیابید!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام شرکت تولیدی معتبر در کیلومتر 17 جاده مخصوص
استخدام های استان فارس ◄

مطالب مرتبط
بنر