بازنشستگی نرم افزارهای Office

شنبه ، 28 ارديبهشت 1392 ، 12:58
مجموعه نرم افزارهای Office از جمله کاربردی ترین و مفیدترین نرم افزارهایی هستند که مایکروسافتی ها آن را با افتخار از آن خود می دانند.

به گزارش بانکی دات آی آر، دیگر کمتر کسی پیدا می شود که بلد باشد با کامپیوتر کار کند اما کار با Word و Exel  را بلد نباشد. اما خبرهایی به گوش می رسد که این نرم افزارها هم دارند به بازنشستگی خود نزدیک می شوند.

از زمانی که مایکروسافت در ژانویه سال جاری نرم‌افزار Office 365 Home Premium را معرفی کرد همه کاربران منتظر بودند تا ببینند این شرکت بزرگ از چه زمان به عرضه مجموعه نرم‌افزاری Office پایان می‌دهد.

این شرکت بزرگ نرم‌افزاری هم‌اکنون این خبر را منتشر کرده و توضیح داده است که تا ۱۰ سال آینده دیگر خبری از عرضه مجموعه نرم‌افزاری Office نخواهد بود تا با این اتفاق کاربران به جای آنکه بسته‌های نرم‌افزاری را خریداری کنند، هزینه مربوط به اشتراک در نسخه اینترنتی این نرم‌افزار را بپردازند.

شرکت مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود توضیح داد: «ما برای آینده خود به اشتراک کاربران در نرم‌افزارها به‌عنوان خدمات(SaaS) فکر می‌کنیم. ما بر این باوریم که در طول یک دهه آینده همه اشخاص ترجیح می‌دهند هزینه اشتراک در نرم‌افزارهای اینترنتی را بپردازند، زیرا مزایای این نرم‌افزارها غیر قابل انکار است.»

مایکروسافت توضیح داد که فعلا به عرضه مجموعه نرم‌افزاری Office ادامه می‌دهد و در عین حال امکان اشتراک کاربران در نرم‌افزاری اینترنتی Office ۳۶۵ را فراهم می‌کند.

در ادامه بیانیه مایکروسافت آمده است: «ما معتقدیم که مردم از بسته‌های نرم‌افزاری رایانه‌ای به سمت سرویس‌های اشتراک‌پذیر اینترنتی رو بیاورند. در این دوره زمانی ما گزینه‌های فراوانی پیش‌روی مشتریان خود می‌گذاریم و بسته‌های نرم‌افزاری و سرویس‌های خود را در بهترین حالت ممکن به دستشان می‌رسانیم.»

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► اولین عابربانک ایران به روایت کیهان سال 1351
بانک پاسارگاد وریتون عهد قدیم ◄

مطالب مرتبط
بنر