سرقت سینمایی دختران از پسران پولدار!

دوشنبه ، 10 تیر 1392 ، 13:31

 

اعضای باند دختران سارق که به کمک سه پسر از جوانان پولدار سرقت کرده و دست به فروش مواد مخدر می زدند، شناسایی و دستگیر شدند.

چندی قبل ماموران کلانتری 110 شهدا در جریان فعالیت اعضای باند سرقت از پسران پولدار و فروش مواد مخدر در شمال شهر قرار گرفتند. در بررسی های بیشتر ماموران متوجه شدند دو دختر جوان با قرار گذاشتن با پسران پولدار با آنها طرح دوستی ریخته و در فرصتی مناسب دست به سرقت لوازم با ارزش و پول نقد می زنند.

در ادامه و همزمان با اعلام شکایت مالباختگان در کلانتری های مختلف، تیمی از ماموران دایره تجسس، اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر کلانتری شهدا مامور شناسایی دختران تبهکار شدند و در بررسی دوربین های سطح شهر توانستند تصاویر این دو نفر را به دست آورند. همزمان با انجام تحقیقات گسترده مخفیگاه متهمان در حوالی میدان شهدا شناسایی شد.

سرانجام عصر روز ششم تیر ماموران با حکم قانونی وارد مخفیگاه متهمان شدند و توانستند در طبقه اول دو متهم به نام های فرهاد و مرجان و در طبقه دوم نیز سه متهم به نام های بابک،سیامک و زهرا را شناسایی و دستگیر کنند. همچنین در بازرسی از خانه متهمان دهها گرم هروئین،پنج گرم شیشه و مقادیری آلات بازی های ممنوعه را کشف و ضبط کنند. باانتقال متهمان به پایگاه مبارزه با مواد مخدر به فروش مواد مخدر اعتراف کردند.

زهرا یکی از متهمان در بازجویی ها به ماموران گفت: من و مرجان هیچ جایی را برای استراحت نداشتیم. تا اینکه با فرهاد در پارک آشنا شدیم و او ما را به خانه اش در منطقه شهدا برد. بعد از چند روز ماندن او مدعی شد برای اینکه جای خواب داشته باشیم باید با او و دو همدستش همکاری کنیم. به همین خاطر ابتدا اقدام به فروش مواد مخدر به افراد پولدار می کردیم و پس از آن مجبور بودیم به عنوان طعمه با پسران جوان طرح دوستی ریخته و در فرصتی مناسب از انها سرقت کنیم.

سرهنگ سیروس کتابعلی رئیس کلانتری 110 شهدا با اعلام این خبر به مهر گفت: تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر جرایم اعضای این باند ادامه دارد.

مهر

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► موفق ها/ مارک امین
نرخ سود جدید بانک ها +جدول ◄

مطالب مرتبط
بنر