آیا شهریور امسال، شاهد Galaxy Note III خواهیم بود؟

سه شنبه ، 15 مرداد 1392 ، 11:18

در روز گذشته، به تعدادی از برنامه‌نویسان و افراد مطرح دنیای تکنولوژی، دعوت نامه‌ای از سوی شرکت سامسونگ ارسال گردیده‌است. در این دعوت نامه، مخاطبان به مراسم رونمایی یکی دیگر از شگفتی‌های کهکشانی سامسونگ، یعنی سری گوشی‌ها و تبلت‌های Galaxy، دعوت شده‌اند. قرار است که این مراسم، در شهر برلین در روز 13 شهریور ماه سال جاری برگزار گردد.

در حال حاضر شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد تا در این مراسم از Galaxy Note III، رونمایی کند. در سال گذشته، شرکت سامسونگ برای رونمایی گوشی همراه هوشمند Galaxy Note II، از فرصتش در مراسم IFA 2012، در برلین بهره برد. اما به نظر می‌آید سامسونگ قصد دارد امسال به جز برگزاری یک مراسم مستقل برای معرفی جدیدترین محصولش از خانواده Galaxy ، آن را  در پانزدهم شهریور به IFA 2013 هم برده و در جلوی دید همگان قرار دهد.

 

دعوت نامه ارسالی سامسونگ


شایعاتی بیانگر این است که همچنان Galaxy Note، به همراه قلم عرضه خواهد شد و صفحه نمایش آن برابر 6.3 اینچ خواهد بود. چیزی که بیشتر از همه به گوش می‌رسد، این است که سامسونگ قصد دارد Note III را در چندین سایز متفاوت عرضه کند و بیش از یک نسخه 6.3 اینچی در دست ساخت است. به احتمال بسیار زیاد این گوشی همراه از بدنه‌ای تیتانیومی بهره ببرد. چون مدت بسیار طولانی‌ای است که از زمان عرضه اولین نسخه Galaxy S ، از کیفیت بدنه گوشی‌های سامسونگ انتقاد می شود.


سامسونگ که هم‌اکنون توانسته بیشترین سهم فروش جهانی گوشی‌های همراه را از آن خود کند، به احتمال زیاد سعی دارد با عرضه Galaxy Note III، این روند را ادامه داده و حتی بتواند سهم خود را از فروش جهانی گوشی‌های همراه، افزایش دهد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► زیبا ترین کوچه های تهران کدامند؟
قوی ترین زن جهان کیست؟! + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر