جدیدترین ویژگی‌های ویندوز را در مهر ماه ببینید

چهارشنبه ، 23 مرداد 1392 ، 09:58

پس از عرضه ویندوز 8، کاربران و حتی طرفداران این سیستم عامل ویندوز، شدیدا از Windows 8 انتقاد کردند و شاهد این بودیم که بیشتر سایت‌های مختص به تکنولوژی نقدهای نه چندان جالبی را به ثبت رساندند. پس از سپری شدن مدتی از تاریخ عرضه Windows 8، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که پروژه جدیدی به نام Windows Blue در دست کار دارد که مشخص نبود برای کامپیوتر‌های شخصی است یا تبلت‌ها

سپس مشخص شد که Windows Blue، فقط یک بسته افزایشی برای Windows 8 است که پس از مدتی نامش به Windows 8.1 تغییر کرد. به نظر می‌آید که در این نسخه، مایکروسافت سعی دارد اشتباهات خود را جبران کرده و دوباره به دوران طلایی خود بازگردد. یکی از مسائلی که در مورد رابط کاربر Windows 8 مطرح بود، حذف دکمه شروع (Start Button) بود که باعث شد اکثر کاربران نتوانند به راحتی از این سیستم عامل بهره ببرند.

حال گروه طراحان رابط کابر ویندوز 8.1 تصمیم گرفتنه اند دکمه شروع را بازگردانند. این موضوع خیلی از طرفداران  ویندوز را خوشحال کرد و خیلی از کاربران هم گفتند که ما به ظاهر جدید ویندوز عادت کرده‌ایم و بازگشت دکمه شروع، برایشان زیاد خوشحال کننده نبوده. مایکروسافت اعلام کرده که قرار است علاوه بر اپلیکیشن‌های قبلی،اپلیکیشن‌های جدیدی  برای ورزش، تغذیه و غیره روی ویندوز 8.1 عرضه گردد.

یکی دیگر از جدیدترین ویژگی‌های ویندوز، این است که شما می‌توانید دو نرم‌افزار را در کنار هم به صورت تصویر همزمان اجرا کنید. مایکروسافت قصد دارد ویندوز 8.1 را در مهر ماه عرضه کند و هم اکنون نسخه آزمایشی آن در سایت مایکروسافت موجود است و می‌توانید از آن استفاده کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► برندسازی استراتژیک، برندسازی غیر استراتژیک
ایران، سومین کشور تورم دار جهان ◄

مطالب مرتبط
بنر