پنچ گجتی که باید بعد از تابستان منتظر آنها باشیم

يكشنبه ، 10 شهریور 1392 ، 09:08


در حالی که در این تابستان شاهد عرضه محصولات فوق العاده ای چون Samsung Galaxy IV، HTC One و تلویزیون های OLED بودیم ولی خیلی از محصولاتی هم بودند که داغ آنها بر دل همه ماند که می خواهیم پنچ تا از آنها را معرفی کنیم.

 


-    iPhone 5c :

 


قبل از اینکه نامی از iPhone 5s به میان بیاید، عکس هایی بسیار عجیب از آی فونی به دنیای وب انتشار یافت که کاملا مشخص بود که به خاطرصفحه پلاستیکی اش، 5s نیست و پس از چند روزی مشخص شد که به احتمال زیاد این گوشی نسخه ای جدید از آی فون است که به قیمتی پایین عرضه خواهد شد. پس از مدتی این گوشی ، iPhone 5c نام گرفت.


-    IPhone 5S :

 


پس از انفجار شایعات در مورد iPhone 5c، تصویری عجیب همه را شگفت زده کرد و باعث شد که همه گمان کنند که 5s در راه است. البته این آی فون جدید طلایی رنگ است و به احتمال زیاد به همراه 5c در رویداد روز ده سپتامبر اپل رونمایی می گردد.


-    Xbox One :


هیچ چیزی در این تابستان داغ نمی تواند جای یک بازی ویدیویی خوب به همراه باد کولر و یک کاناپه راحتی را بگیرد. برای طرفداران بازی های ویدیویی خیلی ناراحت کننده است که باید در فصل مدارس منتظر Xbox One باشند. این کنسول در ماه آبان عرضه خواهد شد و تا به امروز با عناوین انحصاری اش دل همه را بدست آورده.


-    PlayStation 4:


سونی هم نتوانست چهارمین نسخه از ایستگاه بازی معروفش را به تابستان برساند و آن را در پاییز عرضه خواهد کرد و این هم زیاد خبر خوشی باری طرفدارانش نبود. با توجه به میزان پیش خرید بالای این کنسول، مشخص است که به احتمال زیاد سونی برنده جنگ نسل هشتم است.


-    Sumsung Galaxy Note III:

 


چهار سپتامبر هم این کهکشانی جدید رونمایی می گردد و از همین الان مشخص است که سامسونگ نسل جدیدی از گوشی های همراه را به همگان نشان خواهد داد و همچنین ممکن است پس از عرضه به یکی از رقیبان اپل تبدیل گردد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بهمنی مدیرعامل یک بانک دولتی می‌شود
زمین گیر شدن 60 درصد هواپیماهای کشور! ◄

مطالب مرتبط
بنر