جدید ترین های دنیای تکنولوژی27 شهریور 92

چهارشنبه ، 27 شهریور 1392 ، 11:40

 

جدید ترین خبرهای امروز(چهارشنبه)  دنیای تکنولوژی را اینجا ببینید:

رباط ماری

-    یک گروه نروژی به نام "سینتف" تصمیم گرفته اند که یکی دیگر از عجایبی که در فیلم های هالیوودی دیدیم را عملی کنند. این گروه روبات هایی به شکل مار طراحی کرده اند که آنها را به کره مریخ بفرستند! این گروه می خواهند این پروژه را تا سال 2016 عملی کرده و بتوانند با استفاده از این ربات ها اطلاعات مفیدی در مورد کره مریخ کسب کنند.

پیانویی که کیبورد شد!

 

-    یک گروه مستقل انگلیسی به نام هک اسپیس، یک حرکت بسیار جالب و منحصر به فرد انجام داده اند و توانسته اند کلید های یک پیانو را به یک کیبورد تبدیل کنند و از سوی دیگر روی این پیانوی دسته دوم 48 دلاری، یک صفحه نمایش متصل نموده اند که بوسیله آن بتوانند بازی دوم 2 “Doom II” را اجرا کنند.

GTA V هم برای PS3 و Xbox 360 عرضه شد

 

-    بلاخره GTA V هم برای PS3 و Xbox 360 عرضه شد وهمه طرفدارانش را شگفت زده کرد. اما کسانی که طرفدار بازی با کامپیوتر های شخصی هستند، نتوانستند به خاطر سیاست شرکت Rockstar، از این بازی لذت ببرند. در کمال ناباوری حدود چهارصد و بیست هزار نفر در وب سایت Change.org در خواست کردند که این بازی زودتر برای PCعرضه شود. ولی شرکت Rockstar دلیل بسیار قانع کننده ای برای عرضه نکردن این بازی دارد که حتی به نفع کامپیوتر باز ها است. این شرکت گفته که ما قصد داریم GTA V را برای نسل بعدی کنسول ها عرضه کنیم ونسخه کامپیوتر های شخصی هم در همان زمان با کیفیت بهتری عرضه خواهد شد.

 

قیمت ویندوز8.1

 


-    سرانجام قیمت ویندوز8.1 مشخص شد و خیلی ها از این موضوع خوشحال شدند چون شرکت مایکروسافت اعلام کرد که 8.1 برای کاربرانی که ویندوز 8 را خریداری کرده اند رایگان خواهد بود. البته کسانی که می خواهند برای اولین بار ویندوز 8 و 8.1 را خریداری کند برای نسخه عادی باید 120 دلار و برای نسخه حرفه ای 200 دلار پرداخت کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► تلاش مرد چینی برای فروش هیوندای در لباس لامبورگینی + عکس
توقیف 14حساب بانکی ایران در کانادا ◄

مطالب مرتبط
بنر