بانکی برای همه!

شنبه ، 21 دی 1392 ، 14:15

بانک به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام اقتصادی هر کشور محل رفت  و آمد و مورد نیاز تمام اقشار جامعه است. این روزها زندگی بدون یک حساب بانکی و یک بانک تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد اما آیا بانک ها برای همه اند؟

به گزارش بانکی دات آی آر، تبلیغات پر زرق و برق اکثر بانک ها بر عمومیت و تعلق بانک ها به همه جامعه تاکید دارند و می کوشند مردم را قانع کنند به فکر همه آنها هستند اما وقتی وارد خیلی از شعب بانک های مطرح و بزرگ کشور می شویم چیز دیگری می بینیم.

فضای بانک برای روشندلان و معلولان بهینه سازی نشده ، برای کودکان و نوجوانان امکانات لازم در نظر گرفته نشده و با وجودی که چند شعبه بانکی برای بانوان تاسیس شده اما در اغلب بانک ها امکانات لازم برای حضور بانوان در نظر گرفته نشده است.

اگرچه راه اندازی  شعب اختصاصی برای بانوان و آموزش کودکان تحسین بر انگیز است اما اگر شرایط و موقعیتی فراهم می شد که تمام اقشار مردم بتوانند به راحتی و در کنار هم از امکانات تمامی شعب استفاده کنند به نظر بهتر می رسد.

در زمینه معلولان،جانبازان و روشندلان که شرایط بدتر است نه در نظام بانکداری الکترونیک و نه شعب بانک ها امکانات لازم و ویژه برای این افراد در نظر گرفته نشده و این امر فعالیت های اقتصادی ایشان را با دشواری همراه می کند.

به نظر می رسد توجه به رضایت عمومی امری است که می بایست بیشتر به آن توجه شود و شرایط و امکانات برای استفاده همه مردم از شعب بانک فراهم گردد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 21 دی 92
آیفون 7 ساله شد ◄

مطالب مرتبط
بنر