مدیریت ایمیل ها با Email Digest

دوشنبه ، 5 خرداد 1393 ، 13:58


استفاده از ایمیل در شرکت ها و سازمان ها مثل استفاده از پیامک یا تلفن و فکس یک استفاده ی روزانه است. در طول روز حجم وسیعی از ایمیل ها را دریافت یا ارسال میکنیم بنابراین منظم کردن این ایمیل ها و ترتیب بندی آنها به نظم بیشتر در کار کمک میکند. اغلب برای ارتباط با دیگر شرکت و سازمان ها از فکس و ایمیل استفاده میشود اما ایمیل نسبت به فکس مزیت بیشتری دارد و آن این است که هم سریعتر به دست مخاطب میرسد و هم مثل فکس مشکل اشغال بودن خطوط و کاغذ و ... را ندارد.

 


در میان ایمیل ها خیلی طرفداران زیادی برای ارتباط با دیگران پیدا کرده اند اما ممکن است روزانه مخصوصا برای سازمان ها و مشاغل گوناگون ایمیل های مختلف تبلیغاتی، شخصی، کاری و... ارسال شوند که هر کدام دارای حجم های مختلف و عکس و قرارداد و... هستند پس باید برای این تعداد زیاد ایمیل مرتب سازی و مدیریت صورت بگیرد.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر Email Digest میتواند در منظم کردن ارسال ایمیلها به مشاغل کمک کند چون Email Digest خود یک ایمیل است که توسط لیست پستی الکترونیکی ایجاد میشود و تمام ایمیل هایی را در طول یک مدت زمان مشخص(روز، هفته، ماه) ارسال یا دریافت میشود را مرتب سازی کند البته استفاده از Email Digest توسط نرم افزارهای مدیریت ایمیل میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. در اصل Email Digest یک راه ساده برای جدا کردن و ارسال مجموعه ای از پیام ها در یک پیام واحد است.


Email Digest یک منبع خوب برای به اشتراک گذاری ایمیلهایی که میخواهید به دوستان، اعضای خانواده و... بفرستید مورد استفاده قرار میگیرد. ایمیل در اصل مورد استفاده تمام کسب و کارهای مختلف است بنابراین چون حجم و تعداد ان بالاست همیشه باید برای مدیریت آن راه های ساده را انتخاب کرد.


طبق یک مطالعه اخیر موسسه جهانی مک کینزی(McKinsey )به طور متوسط هر کارمند در طول روز 2 ساعت وقت صرف خواندن و پاسخ به ایمیل ها میکند و حدود 1 و نیم ساعت را صرف سرچ و جست و جو در اینترنت میکند بنابراین شما با استفاده از Email Digest میتوانید صرفه جویی در زمان کنید. پس با این حساب Email Digest میتواند به کارمندان و کارفرمایان کمک کند تا مدیریت ایمیل های خود را به نحو احسن انجام دهند.


همیشه دسترسی به اخبار از صنعت و مشاغل گوناگون با استفاده از اینترنت و سرچ راحت تر و سریع تر است اما در ارسال و دریافت ایمیل معمولا زمان زیادی از کارمندان گرفته میشود بنابراین بهتر است که همیشه ایمیل های مهمتر را جداسازی کنیم و آنها را ترتیب بندی کرده کیفیت کار را بالا ببریم.


Email Digest میتواند حجم بالایی از محتوای ایمیل را سریعتر از حالت عادی ارسال و دریافت کند بنابراین با استفاده از آن میتوانیم منظم، سریع و با حجم دلخواه خود ایمیل ها را مدیریت کنیم.

اخبار منتخب بانکی دات آ ی آر:

=================

 

► نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 5 خرداد 93
دو میلیون نفر در نوبت وام ازدواج هستند ◄

مطالب مرتبط
بنر