کارمندان دردسر ساز

شنبه ، 17 خرداد 1393 ، 10:39


ممکن است در طول روز با افرادی که دردسر ساز هستند در فروشگاه، خیابان و... مواجه بشویم یا احتمالا افرادی که را بشناسیم که همیشه مشکل ساز میشوند اما اگر با این افراد در محیط کاری مواجه بشویم یا یکی از همکاران یا کارمندان همیشه دردسر ساز باشند و مشکل درست کنند ناچار هستیم که چاره ای بیندیشیم یا اینکه با آنها کنار بیاییم و سازگاری کنیم. گاهی اوقات برخی از کارمندان به حدی مشکل ساز میشوند که ممکن است همکاران خود را برنجانند این دسته از افراد معمولا برای اشتباهات خود دلیل می آورند اما در برابر اشتباهات دیگران انعطاف پذیر نیستند.

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر محیط کاری دارای یک تیم کاری است و این تیم باید بتواند با همکاری و همدلی در طول روز مشکلات را حل کند چون اگر مشکلات روی یکدیگر انباشته شوند حل کردن آنها خود تبدیل به یک مشکل بزرگ میشود. پس باید برای این جور مواقع سعی کنید کارمندانی را که دردسر درست کردند یا احتمالا باعث بروز مشکل شدند را با راهنمایی و تذکر هدایت کنند برای مقابله با این افراد باید چند نکته را رعایت کنید:


1-در برابر مشکلاتی که ممکن است در طول کار به وجود بیاید با دقت برخورد کنید یعنی اینکه سعی کنید نهایتا خودتان با همکاران مشکل را حل کنید چون کارفرمایان اغلب به دلیل مشغله ی کاری نمیتوانند به دردسرهای کوچک و بزرگ کارمندان رسیدگی کنند بنابراین تیم کاری خوب باید به گونه ای بتواند قابلیت برخورد با مشکلات و حل آنها را داشته باشد.


2-برای برخورد با کارمندان دردسر ساز باید جدی باشید چون سهل انگاری آنها ممکن است تاثیر منفی روی روند کار داشته باشد بنابراین با جدیت برخورد کرده و سعی کنید در ابتدا به آنها مشکل را متذکر شوید.


3-کارفرمایان گاهی اوقات مشکلات را شخصا بررسی میکنند در این صورت کارمندان دردسر ساز باید با این چالش مقابله کرده و سعی کنند از این تجربه برای دفعات بعدی استفاده کنند چون کارفرمایان اغلب تحمل مشکلات کاری مخصوصا اگر مشکلات حاشیه ای باشد را ندارند.


4-همیشه یک تیم کاری خوب همان قدر که در موفقیت ها و پیشرفت های کاری سهیم است باید در حل مشکلات نیز سهیم باشد چون گاهی اوقات مشکلات در اثر بی تجربه بودن کارمندان به وجود می آید بنابراین نباید مشکل را بزرگ کنید بلکه با آرامش سعی در حل آن داشته باشید و در غیر این صورت از کارفرما کمک بگیرید.


5-وقتی که کارمندان دردسر ساز در یک تیم متوجه مشکلی که به وجود می آورند بشوند قطعا در جهت اصلاح آن گام برداشته و سعی در افزایش مهارت های خود میکنند در غیر این صورت باید برای تیم کاری تصمیمات جدید گرفته شود چون در هر کاری خود به خود مشکلات مختلف وجود دارد بنابراین اشتباهات کارمندان باید به حداقل رسیده و اگر هم این مشکلات به وجود آمدند توسط خود کارمندان حل و فصل بشوند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 17 خرداد 93
بازداشت والدین به اتهام اضافه وزن فرزند ◄

مطالب مرتبط
بنر