بدون شرح/ فقط به این دوخبر توجه کنید!!

دوشنبه ، 25 مرداد 1389 ، 09:57

 

اول خبری که دیروز منتشر شد

مهرزاد معدنچی، هافبک تیم استیل‌آذین در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری ورزش ايران داشت درباره اخراج کریمی گفت: روز بازی با استقلال همه بازيكنان تيم ما در رستوران غذا خوردند و ۹۵ درصد فوتباليست‌ها نيز روزه نمی‌گيرند. ما همه مسلمانيم و به اعتقاداتمان پای‌بنديم اما واقعا با اين شرايط روزه گرفتن برای‌مان مشكل‌ ساز است. ما سر تمرين قوطی‌های آب كنار زمين‌مان داريم با اين وجود من به شخصه نديده‌ام كه كريمی در ملا عام روزه‌خواری كند. به نظر من اصلا درست نيست كه روزه‌‌داری يا روزه‌‌خواری يک نفر را رسانه‌ای كنيم.


به گزارش بانکی دات آی آر پس از بالا گرفتن جنجال‌ها بر سر اخراج علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان تیم استیل آذین نیز وارد این جریان شده است. مهدوی کیا با حمایت از هم‌بازی خود گفته است: نباید به سادگی این بازیکن و سایر نفرات تیم را زیر سوال برد. چرا باید کریمی را متهم به روزه‌‌خواری در ملاء‌عام کرد. مگر در تمرینات ما چند تماشاگر حضور دارند که بخواهیم بگویم او در ملاءعام روزه‌خواری کرده، اصلا شاید او مسافر بوده یا دارو مصرف می‌کرده که نمی‌توانست روزه بگیرد یعنی باید درباره مسائل شخصی افراد هم تحقیق و تفحص کرد، یعنی علی کریمی تنها بازیکن لیگ ایران بوده که روزه‌خواری کرده است؟

علی کریمی که به تازگی از تيم ملی ايران اخراج شده بود، روز گذشته نیز از باشگاه استیل آذین اخراج شد. علت اخراج علی کریمی طبق آنچه سایت باشگاه استیل آذین گزارش کرده، تظاهر به روزه‌خواری است.

دوم متن خبری که امروز منتشر شد

مهاجم گلزن تیم فوتبال سویا اسپانیا گفت: هر روز روزه می‌گیرم و مقابل بارسلونا دو گل زدم تا خیال کارشناس تغذیه تیم راحت شود.

به گزارش آس اسپانیا، فردریک کانوته، بازیکن مسلمان سویا با آغاز ماه مبارک رمضان هر روز روزه می‌گیرد و البته مثل هر سال با کارشناس تغذیه تیمش مشکل دارد.

ماجرای ماه رمضان برای سازمان فوتبال اسپانیا مسئله‌ای شناخته شده است اما در برخی تیم‌ها افرادی هستند که همچنان برابر بازیکنان روزه‌دار مانع‌تراشی می‌کنند.

کانوته در بازی رفت سوپرجام اسپانیا برابر بارسلونا دو بار گل زد و در شکست قهرمان اروپا و اسپانیا تاثیر بسزایی داشت.

وی پس از این بازی گفت: دو گل زدم تا کارشناس تغذیه تیم دست از سرم بردارد و بداند که روزه گرفتن هیچ مشکلی برای من ایجاد نمی‌کند و حتی انگیزه مرا برای درخشش بیشتر در میادین افزایش می‌دهد.

فارغ از مساله روزه خواری علی کریمی در ملا عام و این که آیا اتهام وارده به او صحیح است یا بهانه ای برای اخراج او به دلیل اعتراضاتی که نسبت به مدیریت باشگاه استیل آذین داشته مساله ادعای روزه خواری 90 درصد فوتبالیست های لیگ برتری به همراه تایید تلویحی آن از سوی مهدوی کیا بسیار تامل بر انگیز است.به راستی شرایط لیگ برتر ما دشوار تر است یا باشگاه های اسپانیا؟؟

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

845 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

شبا چیست؟

طنز/5 تفاوت استفاده دختر ها و پسر ها از خودپرداز

گزارش تصویری/اسکناسها پس از پیروزی انقلاب

روانشناسی/شخصيت‌هاي بيكار،گيج‌ترين آدم‌هاي روزگار

طنز/اندر باب مسافرتهای درون شهری

گزارش تصویری/ مقایسه غذاهای یک دلاری در کشورهای جهان

10 شغل خطرناک دنیا + عکس

فناوری / 12 نکته جالب و خواندنی درباره بولوتوث

5 اشتباه بزرگ خانم ها در امور مالی

هزار تومان بده یکی آزاد کن ! + عکس

قطع سخنان مشایی به خاطر 8 میلیون یورو + عکس

طنز/ به چند نفر بیکار باحال نیازمندیم !

گزارش تصویری/ حواشی پنجاهمین مجمع عمومی بانک مرکزی

► فرمول «سود» در بازار اجاره مسكن
استخدام بانک پاسارگاد درسراسر ایران سال92 ◄

مطالب مرتبط
بنر