زورگیری به نوین ترین شیوه

سه شنبه ، 9 شهریور 1389 ، 11:15

 

شاید تاکنون به طور اتفاقی در حال قدم زدن در خیابان کیف پول  یا وسیله قیمتی که روی زمین افتاده باشد را پیدا کرده اید و به طور حتم در اولین اقدام سعی کرده اید که صاحب آن را پیدا کنید. اما اوضاع همیشه اینطور نیست و ممکن است این یک دام برای شما باشد تا دزدان زورگیر به همین بهانه پول شما را سرقت کنند.

به گزارش بانکی دات آی آر ، این ماجرا هفته گذشته در چهار راه فخرآباد تهران اتفاق افتاد و دزدانی که با طعمه قرار دادن گوشی موبایل اقدام به زورگیری از مردم می کردند در عملیات ماموران کلانتری 109 بهارستان دستگیر شدند.

ظهر دوشنبه هفته گذشته چند نفر از اهالی چهار راه فخر آباد که شاهد دعوای دو جوان موتور سوار با مرد میانسالی بودند وقتی نتوانستند آنها را از هم جدا کنند و به دعوا خاتمه بدهند در تمای با پلیس 110 درخواست کمک کردند.

دقایقی بعد اکیپی از ماموران کلانتری 109 بهارستان به محل درگیری اعزام و ماموران سعی کردند تا به دعوایی که باعث ترافیک شدید در خیابان شده بود خاتمه بدهند. مرد میانسالی که توسط دو جوان موتور سوار به شدت کتک خورده بود با دیدن ماموران درحالی که سعی می کرد پشت ماموران پناه بگیرد گفت: این دو پسر جوان دزدان زورگیری هستند که به بهانه پس گرفتن گوشی موبایلشان کیف پول  وحتی گوشی موبایل مرا به زور از من گرفتند و وقتی در برابر آنها مقاومت کردم شروع به کتک زدن من کردند. با اظهارات این مرد ماموران دو جوان موتورسوار را که سعی داشتند با استفاده از شلوغی فرار کنند بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

نظام آباد نوشت : مرد مالباخته در کلانتری جزئیات بیشتری را فاش کرد و با گفتن اینکه به خاطر ثواب کردن کباب شده است گفت: برای رفتن به خانه در چهار راه فخرآبا د از تاکسی پیاده شدم و هنوز چند قدمی دور نشده بودم که متوجه شدم یک گوشی موبایل روی زمین افتاده است. اطراف را نگاه کردم و آن را از روی زمین برداشتم. می دانستم که صاحب گوشی حتما" برای پیدا کردن آن از مغازه ها سوال خواهد کرد به همین خاطر برای سوال کردن در این ارتباط به یکی از مغازه ها رفتم که ناگهان یک دستگاه موتور پولسار آبی رنگ که این دو جوان سوار آن بودند مقابل پای من ترمز کرد و آنها به بهانه اینکه چرا گوشی موبایل آنها را از روی زمین برداشته ام شروع به کتک زدن من کردند.

این مرد ادامه داد: از این کار آنها شوکه شده بودم و هرچه قدر هم توضیح می دادم بی فایده بود و آنها در همان حالی که من را کتک می زدند کیف پول و گوشی موبایلم را به زور از من گرفتند و اگر پلیس کمی دیرتر رسیده بود آنها فرار کرده بودند.

با اظهارات این مرد ماموران که با پرونده جالبی روبرو شده بودند هردو سارق زورگیر را تحت بازجویی قرار دادند. یکی از آنها با اعتراف به اینکه با این روش تاکنون زورگیری های زیادی را انجام داده اند گفت: از آنجایی که یکی از خصلت ایرانی ها پیدا کردن صاحبان وسایل و یا کیف پولهایی است که پیدا می کنند من و دوستم در مکانهای خلوت یک گوشی تلفن را روی زمین قرار می دادیم و در همان اطراف کمین می کردیم و وقتی یک نفر گوشی موبایل را از روی زمین برمی داشت بلافاصله به بهانه اینکه قصد دزدیدن گوشی را داشته است او را کتک می دزدیم و در همین حین کیف پول و یا وسایل با ارزش او را زورگیری می کردیم.

با اعتراف این دزدان هر دو نفر آنها با قرار بازداشت در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

چند توصیه به آقایی که پول خوب میگیره چون حقشه !

زمين‌خوارانی که زنداني آزاد مي‌كردند!

ستاره‌های سینمایی در عالم سیاست (+عکس)

رتبه بندی بانک های خصوصی ازنظر سود آوری

اثبات بی طرفی/سوئیس حساب ایرانی ها را مسدود کرد

100 هزار شِكِل هزينه سالانه بَزَك نتانياهو!

گزارش تصویری/ هنوز هم دود از کنده بلند می شه!

اسامی موسسات اعتباری بدون مجوز

چرا چپ دست‌ها پولدار ترند؟!

100 هزار شِكِل هزينه سالانه بَزَك نتانياهو!

زمان حذف یارانه نان

دسته گلی که refahi.ir به آب داد!

حکایت میلیاردرهای بی خاصیت با خروجی تفریح!!

ببر کوچولوی بیچاره درچمدان راهی ایران بود+تصویر

ماراتن بین‌بانکی در یارانه‌ها

وقتی همه خوابیم / راهزنان اینترنتی در پوشش بانک سامان!+تصویر

در کافی نت ها مراقب این قطعه باشید + عکس

10 دزدی از مشهورترین دزدی های جهان

 

 

► سفره های خالی از ثواب
میلیاردرها چطور پولشان راخرج میکنند + تصاویر ◄

مطالب مرتبط
بنر