نامه وارده/ سکه نخریدم چون بادیگارد ندارم؟!

چهارشنبه ، 7 ارديبهشت 1390 ، 10:12

 

سکه و خرید و فروش آن این روزها به کلاف سردرگمی تبدیل شده که  به راحتی قابل حل نیست .

اگرچه رئیس کل محترم بانک مرکزی اعلام کرده اند که به زودی سوپر مارکت ها را هم به مرکز فروش سکه تبدیل خواهند کرد! اما به نظر می رسد بانک ملی که به عنوان بانک عامل فروش سکه های بانک مرکزی انتخاب شده هم تا این لحظه چندان موفق نبوده است .

متن زیر از سوی یکی از هم میهنان تهرانی به هیات تحریریه بانکی دات آی آر ارسال شده که جهت آگاهی عموم منتشر می شود. به امید آنکه مسئولان هر چه سریعتر راهکاری برای این مشکل بیابند:

سلام
من مهندس هستم و دو روز هست که میخواهم پنج تا ربع سکه بگیرم که نتوانستم.


دیروز رفتم شعبه امام حسین و  وقتی جمعیت را دیدم تعجب کردم. اسم هامان را نوشتند یکی هم انطرف اسم مینوشت و نفری هزارتومان واسه اسم نویسی میگرفت آخرش هم نفهمیدم چکاره هستند. بعدش یه ربع مانده به دوازده عرضه اغاز شد و به حدود شصت نفر نوبت رسید.

بعدش ساعت یک اعلام کردند تمام شد همه بروند خانه هاشان.


امروز صبح ساعت شش رفتم شعبه امام حسین. آنجا یکی اسم مینوشت منم اسم نوشتم اما یکی امد (که ندانستم کی بود لات محل بود دلال بود هر کی) لیست را گرفت و پاره کرد و یه کتکم به نویسنده لیست زد و لیست خودش که تو جیبش بود در اورد که حدود دویست و پنجاه نفر اسم داخلش بود.

 

حالا این اسمها مال چه کسی بود و چه کسی نوشته بود و این شخص کی بود معلوم نشد. اسم هیچکس هم به اون لیست اضافه نکرد و گفت به هر کی که میخواهید برید بگید.


خلاصه کلام اینکه برای خرید سکه از بانک فکر کنم باید با بادی گارد برم وگرنه بمن شهروند عادی نه تنها سکه نخواهد رسید بلک ممکن است کتکی هم آنجا نوش جان کنم.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

► استخدام شرکت پارس پنگان
آماری جالب از صادرات دارویی ایران به 30 کشور جهان ◄

مطالب مرتبط
بنر