دگرگونی در کسب و کار
چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (30)

آنچه مهم باشد و درخواست هایی که واقعا به کار مشتری می آید را شما بارها و بارها می شنوید و مشتریان مختلف در مقاطع گوناگون بهتان تذکر می دهند.

 
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (29)

اشتیاق شما برای ایده تازه شاخص خوبی برای ارزش آن نیست. آنچه در همین لحظه به نظرتان عالی می رسد، صبح فردا، به درجه خوب تنزل می یابد. و آنچه صرفا خوب باشد ارزش تلاشی در حد عالی را ندارد.

 
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (28)

محصولات یا خدمات شما آنچنان تخصصی و برای یک یا چند مشتری خاص است که مانع تزریق خون تازه در رگ های کسب و کارتان می شود و این آغاز راهی است که پایانش تراژدی مرگ کسب و کارتان است.

 
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (27)

مطمئن باشید کم پیش می آید که از نه گفتن حسرت بخورید. بسیاری از مردم نه نمی گویند چون رویارویی برایشان خوشایند نیست. اما پاسخ جایگزین نه که همان بله است به مراتب وضعش بدتر است.

 
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (26)

به جای این کارها، روی خودتان تمرکز کنید. آنچه داخل این اتاق اتفاق می افتد بسیار مهمتر از آن چیزی است که قرار است خارج از آن روی دهد.

 
<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
بنر
بنر
بنر
نرم افزار CRM
رپورتاژ آگهی
ایمیل مارکتینگ

برای سفارش بک لينک در بانکی با شماره 09127777190 تماس بگيريد

افراد حاضر

ما 253 مهمان آنلاین داریم