توئیتی که همه ایرانی ها را متعجب کرد!

چهارشنبه ، 10 مهر 1392 ، 11:18

روز گذشته جک درسی یکی از موسسان توئتر، روی صفحه توئیتر رسمی رئیس جمهور کشورمان، حسن روحانی توئیتی ارسال کرده که جواب آن از سوی حسن روحانی، همه را متعجب کرده است.

جک درسی در توئیت خود گفته که " عصر به خیر آقای رئیس جمهور؛ آیا شهروندان ایرانی می توانند توئیت های ارسالی شما را مطالعه کنند؟" در جواب هم حسن روحانی گفته که " عصر به خیر جک، همان طور که به کریستین امان پور (مجری شبکه سی ان ان) گفتم، سعی من بر این است که مردم من همان گونه که حقشان است، دسترسی به اطلاعات تمام دنیا برایشان حتمی گردد."

این مکالمه باعث شده که همه یادی از سال گذشته کنند که حتی دسترسی به گوگل هم قطع شده بود از نظر دسترسی به اینترنت کشور ما کلا به مشکل برخورد کرده بود.

از مدت زمانی که حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور کشور ایران توسط مردم انتخاب شد، صحبت هایی به میان آمد که خبر از باز شدن شبکه های اجتماعی را می دادند. یکی از این مسائل، سخنرانی اکبرهاشمی رفسنجانی بود که در مورد ارتباطات اجتماعی در فضای مجازی صحبت به میان آورد.

چند روز پیش هم چندین ارائه دهنده اینترنت صورت ناگهانی، فیلترینگ را از سایت فیس بوک و توئیتر برداشتند که بعد از یک روز از این جریان، اعلام شد که مشکلاتی برای سرور های آنها پیش آمده بوده. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه چیزی پیش می آید ولی از این صحبت ها مشخص است که رئیس جمهور ما خواهان آزادی شبکه های اجتماعی است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► مایکروسافت آی پد ها و آی فون های قدیمی را می خرد!
آیا اچ تی سی از اپل تقلید می کند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر