سامسونگ و اپل وارد رقابت جدید میشوند

پنجشنبه ، 13 شهریور 1393 ، 05:05


اپل و سامسونگ با رونمایی از گوشی های هوشمند خود رقابت جدیدی را آغاز میکنند اپل قرار است تا هفته های آینده گوشی هوشمند آیفون 6 را رونمایی کند گلکسی جدید سامسونگ نیز با داشتن صفحه نمایش بزرگتر یکی از محصولات جدید سامسونگ است که با آیفون 6 وارد رقابت خواهد شد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سامسونگ با تولید گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند سری گوشی های هوشمند گلکسی نوت نیز با داشتن صفحه نمایش بزرگ بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفتند.

 

 


رقابت سامسونگ و اپل بیشتر در زمینه ی تولید گوشی های هوشمندی است که اندازه ی بزرگتری دارند. اپل با تغییر در اندازه ی صفحه نمایش آیفون طراحی متفاوتی را در آن ایجاد کرده است اما سامسونگ با رونمایی از Galaxy Alpha تغییراتی را در ظاهر گوشی هوشمند خود ایجاد نمود که استفاده از قاب فلزی برای بدنه ی این محصول جدید بود.


گلکسی نوت 4 نظر خیلی از کاربران را جذب کرده چون این فبلت جدید سامسونگ با داشتن صفحه نمایش بزرگ برای بازی ها، تماشای ویدئو و استفاده از مرورگر وب بسیار مناسب است. فروش گلکسی  S5‌در ماه های گذشته کاهش داشته است بنابراین سامسونگ با رونمایی از یک محصول جدید قصد رقابت با دیگر شرکت ها مخصوصا اپل را دارد.


پیش بینی شده اپل آیفون 6 را در دو مدل 4.7 اینچی و 5.5 اینچی رونمایی کند بنابراین مدل 5.5 اینچی آیفون 6 یک فبلت خواهد بود اپل قرار است در 9 سپتامبر محصول جدید خود را رونمایی کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► Xperia Z3 در رنگ های مختلف/تصاویر
5 راهکار ساده برای نگه داری از لپ تاپ ◄

مطالب مرتبط
بنر