بانک گردشگری 40 شعبه جدید راه اندازی می کند

جمعه ، 8 ارديبهشت 1391 ، 22:10

بانک گردشگری 40 شعبه جدید راه اندازی می کند

مديرعامل بانك گردشگری گفت: همزمان با بازگشايي نماد بانک در فرابورس حدود 40شعبه جديد اين بانک در نقاط مختلف کشور آماده بهره برداري است و خدمات متنوع و منحصر به فردی ارائه خواهد کرد.
به گزارش بینا، ناصر سالار از برنامه‌ريزي اين بانك براي حمايت از بنگاه‌هاي توليدي خبر داد و گفت: اقتصاد كشور وقتي مي‌تواند مفيد و موثر باشد كه سرمايه‌ها به سمت توليد سوق پيدا كنند.
وی افزود: حمايت و توسعه طرح هاي صنعت توريسم و گردشگري همچنان اولويت اصلي بانک گردشگري است و در اين راستا تلاش خواهيم کرد تا با سرمايه گذاري در مناطق مستعد کشور علاوه بر ايجاد اشتغال پايدار زمينه جذب گردشگران خارجي و داخلي را فراهم کرده و از سفرهاي پرهزينه مردم به ديگر کشورها جلوگيري کنيم.
وی با بیان اینکه در اولین دوره فعالیت بانک، تمام سعی خود را مبذول داشته تا حداکثر بازده مورد انتظار سهامداران را به دست بیاوریم گفت: علیرغم وجود شرایط رکود ناشی از بحران مالی در جهان و تأثیرپذیری غیر مستقیم و مستقیم فضای کسب و کار داخل کشور، با اتکال به خداوند بزرگ و بهره‌گیری از اراده استوار گروهی، ضمن حضور فعال در عرصه اقتصادی کشور، توانسته‌ایم تداوم ارزش‌آفرینی را برای همه ذینفعان ، از اندیشه به فعل در آوریم.
مدیر عامل بانک گردشگری، همچنین در خصوص سود شناسایی شده برای  هر سهم اظهار داشت : بر اساس گزارش بازرس قانونی سود تعلق گرفته شده برای دوره مالی ۱۱ ماه و ۲۴ روزه منتهی به تاریخ ۳۰ آذر ماه ١٣٩٠ برای هر سهم  ۲۰۸ ریال شناسایی شده است.
سالار آينده بانك گردشگري را بسيار روشن ارزيابي كرد و گفت : در اساسنامه اين بانك خصوصي ظرفيت هاي بسيار ارزشمندي خصوصا در عرصه ي پر طرفدار گردشگري ديده شده است ، كه بايد براي به فعليت رساندن آنها تلاش بيشتري انجام دهيم .

► استخدام 3000 نفر در شرکت نفت
وقتی فیس بوک حالگیری می کند! ◄

مطالب مرتبط
بنر