وام کارتخوان بانک رسالت

پنجشنبه ، 30 فروردين 1403 ، 11:14





در دنیای پیشرفته و مدرن امروزی، کارتخوان‌ها یک وسیله بسیار مهم و ضروری برای کسب و کارهای مختلف محسوب می‌شوند و از مزایای بسیار زیادی برخوردار هستند. امروزه بسیاری از بانک‌ها اعم از رسالت و... کارتخوان‌های اختصاصی به صاحبان کسب و کارها ارائه می‌دهند تا آن‌ها بتوانند طبق نظر بانک، تراکنش‌های خود را به خوبی انجام دهند. خبر خوب برای دارندگان کارتخوان‌های بانک رسالت، این است که می‌توانند تا سقف چندصد میلیون تومان با توجه به گردش حساب خود تسهیلات دریافت کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک رسالت بیشتر آشنا شوید.
دریافت وام با کارتخوان بانک رسالت
اگر به دنبال راهی برای بهبود وضعیت کسب و کار خود و گسترش آن هستید، بایستی از یک تسهیلات با سود پایین و اقساط منعطف استفاده کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها برای صاحبان انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای گسترش، دریافت وام کارتخوان بانک رسالت است. برای انجام این کار، باید در سامانه مرآت ثبت نام کنید و به پیشخوان رسالت مراجعه نمایید تا بتوانید امتیاز حساب و مبلغ وام قابل دریافت را مشاهده و بررسی کنید. البته اگر تجربه و دانشی در این زمینه ندارید، بهتر است فرآیند ثبت نام در سامانه مرآت و مراجعه به سامانه پیشخوان بانک رسالت را به دست افراد متخصص بسپارید. لازم به ذکر است که بارگزاری مدارک به صورت نادرست در سامانه مرآت، می‏تواند سرعت فرآیند دریافت تسهیلات را کاهش دهد.
شرایط دریافت وام کارتخوان بانک رسالت
و اما شرایط دریافت وام دستگاه پوز بانک رسالت؛ برای دریافت تسهیلات بانک رسالت از طریق دستگاه کارتخوان، بایستی شرایط خاصی را دارا باشید. متقاضیان برای دریافت این تسهیلات، باید گردش حساب خوبی داشته باشند. به گویشی دیگر، باید مبلغ تراکنش‌های دستگاه کارتخوان در طول ماه بیش از ۱۰ میلیون تومان باشد. علاوه بر آن، متقضیان دریافت تسهیلات، باید دارای ضامن معتبر با فیش حقوقی یا سفته معتبر باشند. ضامن وام کارتخوان رسالت نیز باید در این بانک حساب داشته باشد و در سامانه مرآت ثبت نام کند. فراموش نکنید که سابقه چک برگشتی یا عقب افتادن اقساط در حساب بانکی، می‌تواند موانعی را در مسیر دریافت تسهیلات برای کاربران ایجاد کند. ناگفته نماند که زمان بازپرداخت وام دستگاه کارتخوان بانک رسالت از ۱۰ الی ۳۶ ماه است.
مدارک موردنیاز برای دریافت وام کارتخوان بانک رسالت
جهت دریافت وام کارتخوان بانک رسالت، باید مدارک مورد نیاز را فراهم سازید. برای انجام این کار، باید ابتدا جواز کسب و کار خود را آماده کنید. البته اگر جواز کسب ندارید، باید اقدامات لازم را برای دریافت آن به عمل‌آورید. ارائه مدارک شناسایی از جمله شناسنامه، کارت ملی و... برای دریافت این تسهیلات امری الزامی است. علاوه بر آن، برای دریافت تسهیلات دستگاه کارتخوان بانک رسالت، باید سفته ضامن را با امضای معتبر به بانک ارائه دهید. توجه داشته باشید که اگر مدارک دچار نقص و کسری باشد، فرآیند دریافت تسهیلات دچار مشکل می‌شود.
مزایای دریافت وام بانک رسالت با کارتخوان
از مهم‌ترین مزایای دریافت وام بانک رسالت با کارتخوان، می‌توان به بهره مناسب آن اشاره نمود. یکی دیگر مزایای دریافت این تسهیلات، روند سریع و دریافت آسان است. شما می‌توانید با ارائه مدارک لازم و طی کردن مراحل ضروری در کمتر از 1۰ روز کاری تسهیلات خود را بدون هیچ چالشی دریافت کنید. از سویی دیگر، صاحبان کسب و کارها می‌توانند تا مبالغ بالایی تسهیلات دریافت نموده و به کسب و کار خود رونق ببخشند. از طرفی دیگر، متقاضیان می‌توانند پس از تسویه آخرین قسط تسهیلات خود، مجدداً اقدام به دریافت مجدد وام کارتخوان بانک رسالت کنند.
سود وام کارتخوان بانک رسالت چقدر است؟
یکی از سؤالات متعددی که برای بسیاری از کاربران مطرح می‌گردد، این است که سود وام کارتخوان بانک رسالت چقدر تخمین می‌خورد؟ همانطور که پیش‌تر اشاره شد، سود تسهیلات دستگاه کارتخوان بانک رسالت حدود با توجه به عواملی همچون زمان بازپرداخت و مبلغ وام تعیین می‌شود. توجه داشته باشید که بانک رسالت نوعی قرض الحسنه بوده و به همین دلیل سود خالص تسهیلات آن حدود 2 درصد است. البته هر چقدر که زمان بازپرداخت کمتر باشد، سود تسهیلات نیز به همان مقدار کاهش می‌یابد. برای محاسبات دقیق سود تسهیلات مخصوص کارتخوان بانک رسالت، بهتر است به سامانه این بانک به صورت اینترنتی مراجعه فرمایید.
مبلغ وام کارتخوان بانک رسالت
قبل از انجام هر اقدام جهت دریافت تسهیلات کارتخوان بانک رسالت، بهتر است اطلاعاتی راجع به مبالغ آن داشته باشید. همانطور که اشاره شد، مبلغ تسهیلات رابطه مستقیمی با میزان تراکنش و گردش حساب متقاضیان در طول شش ماه و یکسال دارد. مبلغ تعیین شده وام دستگاه کارتخوان بانک رسالت در سال ۱۴۰۳، 300 میلیون تومان تخمین می‌خورد. البته برای دریافت مبلغ وام بیشتر، باید تراکنش‌های زیادی در طول ماه داشته باشید تا بتوانید در اعتبار سنجی، رتبه بالاتری را کسب کنید.
کلام پایانی
همانطور که قبل تر ذکر شد، وام کارتخوان بانک رسالت از مزایای بسیار زیادی برای صاحبان کسب و کارها برخوردار است. صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ، می‌توانند با دریافت کارتخوان بانک رسالت با مدارک لازم، در کمترین زمان ممکن برای دریافت تسهیلات اقدامات لازم را به عمل آورند. آیا به دنبال تسهیلاتی با شرایط آسان و اقساط منعطف برای کسب و کار خود هستید؟ پس فرصت را غنیمت شمارید و در اسرع وقت برای دریافت تسهیلات کارتخوان بانک رسالت اقدام کنید.
البته نیازی نیست به صورت حضوری اقدامات لازم را برای دریافت کارتخوان بانک رسالت به عمل آورید. جهت دریافت کارتخوان بانک رسالت ابتدا مدارک مورد نیاز را فراهم نموده و سپس در سامانه پرداخت کالا، درخواست خود را برای دریافت کارتخوان بانک رسالت ثبت کنید. انجام این کار این کار نیازمند دو روز زمان است و بدون نیاز به بلوکه پول در حساب، دستگاه برای مقاضیان ارسال می‏شود. ناگفته نماند که شما باید در انتخاب مدل دستگاه کارتخوان نهایت دقت را داشته باشید. در بررسی‏های به عمل امده توسط تیم ما کارتخوان سیار برند anfu مدل af70 بیشترین سازگاری را با برنامه و نرم افزارهای بانک رسالت دارد و از سرعت تراکنش بالا و امکانات بی نظیری بهره می‏برد.

► بهترین جایگزین های سپرده و سود بانکی برای سرمایه گذاری با سود بالا!
بهترین روش برای دریافت وام ارز دیجیتال چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر