راهنمای تصویری استفاده از خدمات جدید سایت بانکی

شنبه ، 31 تیر 1391 ، 23:56

 

راهنمای تصویری استفاده از خدمات جدید سایت بانکی

با سلام به بازدیدکنندگان محترم سایت بانکی

صفحه آگهی استخدامی جدیدی که مشاهده می کنید حاصل 4 ماه کار فنی و پژوهشی است.

طی چند روزی که از طراحی صفحه جدید استخدام های سایت بانکی می گذرد،کاربران زیادی سوالات خود را درباره استفاده از این صفحه مطرح کردند که در زیر نکاتی مهم را در این باره متذکر می شویم.

1-کادر بالای صفحه:

 

در این کادر شما شهرهای مورد نیاز آگهی،تاریخ انتشار، انقضا، تعداد نیروی مورد نیاز و لوگوی شرکت را می بینید.

2-عناوین شغلی مورد نیاز

 

در این صفحه،عناوین شغلی مورد نیاز استخدام را می بینید. تخصص، شرایط، سن، سابقه، شهر و جنسیت در این صفحه قابل مشاهده است. رشته تحصیلی هم به زودی در همین صفحه قرار خواهد گرفت. لازم به توضیح است در صورتی که برای یک عنوان شغلی، مثلا فقط دیپلم و فوق دیپلم مد نظر باشد، عنوان شغلی مورد نظر دو بار تکرار می شود تا مشخص شود، در چه مقطع تحصیلی استخدام صورت می پذیرد.

3-متن آگهی:

 

در این قسمت متن آگهی، توضیحات مخصوص آگهی و شرایط خاص آن قرار می گیرد. در صورتی که آگهی ما عکس دار باشد، در همین قسمت قادر به دیدن عکس ها می باشید. مانند عکس زیر:

در صورتی که روی تصاویر آگهی کلیک کنید، عکس های آگهی را می بینید. برخی آگهی ها، چندین تصویر دارند که می توانید همه تصاویر آگهی را ببینید.

4-درخواست برای آگهی و دیدن اصل آگهی:

در این قسمت، شما سه عکس می بینید. برای مشاهده اصل آگهی کلیک کنید، شما را به سایت کارفرما هدایت می کند. برای این آگهی درخواست دهید، اطلاعات تماس استخدام مورد نظر را نمایش  می دهد. شما کاربران عزیز در این قسمت، ایمیل، فکس و وبسایت کارفرما را می بینید. عکس آخر، شما کاربران سایت بانکی را به صفحه کارجویان بانکی هدایت می کند تا در صورت تمایل نسبت به ثبت رزومه خود اقدام نمایید.

نکته مهم 1:کاربرانی که از نسخه 7 کمتر اینترنت اکسپلورر استفاده می کنند، قادر به دیدن عکس های بالا نمی باشند.

نکته مهم 2:به زودی صفحه کنونی استخدامی بانکی هم تغییر می کند.یعنی شما با کلیک روی آگهی ها، صفحه جدیدی مشاهده می کنید که مطابق نیازهای شما طراحی شده است و امکان جست و جو در میان آگهی ها اضافه خواهد شد.

منتظر خدمات جدید سایت بانکی باشید.

برای بحث و تبادل نظر درباره صفحه جدید سایت بانکی اینجا را کلیک کنید.

تلفن: 22115364



► گزارش ویژه/ ارز یک ,دو ,سه نرخی !
22 روش ساده و سریع برای بهتر زندگی کردن (2) ◄

مطالب مرتبط
بنر