چه خبر از تلکام 2012 ؟

چهارشنبه ، 24 آبان 1391 ، 11:26

سیزدهمین نمایشگاه تلکام 2012 امروز(24 آبان ماه) آغاز بکار کرد و قرار است تا 27 ام به کارش ادامه دهد. نمایشگاهی که قرار است مثل هر سال به ارائه و اطلاع‌رسانی در خصوص آخرین دستاوردهای ایران و جهان در زمینه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع‌رسانی بپردازد.

به گزارش خبرنگار بانکی، از نخستین روز نمایشگاه آنچه بیش از همه به چشم می آمد رقابت شدید اپراتور های تلفن همراه جهت جذب هرچه بیشتر شرکت کنندگان بود.

اگرچه بیش از185 واحد تولیدی درنمایشگاه حضور پیدا کرده اند به نظر می رسد بیشترین رقابت بین اپراتورهاست.

برخلاف نمایشگاه های سال گذشته امسال کمتر غرفه ای بود که آماده نباشد و خوشبختانه کارگران مشغول کار نبودند! در نخستین ساعات روز بیشتر رفت و آمد ها مربوط به غرفه داران بود و بازدیدکنندگان زیادی وارد سالن ها نشده بودند.

دریکی ازغرفه های مربوط به کودک در فضایی کمتر از 12 متر 10 غرفه دار آماده پاسخگویی بودند!

یکی از اپراتورها دستگاه هایی را برای اجرای آهنگ های پیشواز خود در نظر گرفته بود که با استقبال چشم گیر بازدیدکنندگان مواجه می شد.

یکی از غرفه داران ایرانسل در حال مشاهده سایت بانکی دات آی آر

اپراتورها هرکدام برای جذب هرچه بیشتر مخاطبان خود تخفیف های خوبی ویژه نمایشگاه درنظر گرفته اند و می کوشند هرچه بیشتر خدماتشان رامعرفی کنند.

معاونت منابع انسانی اپراتورها هم در نمایشگاه حضور دارند و اگر می خواهید از نحوه استخدامشان سر در بیاورید بد نیست سری به غرفه شان بزنید و سوال کنید.

یک سوال اساسی

دراین نمایشگاه هم مانند سایرنمایشگاههایی از این دست هزاران بورشور، تراکت و هدیه تبلیغاتی تهیه شده که در نمایشگاه توزیع می شوند که متاسفانه بسیاری از آنها بدون مطالعه راهی زباله دان می شوند.

چرایی هزینه های هنگفت هرساله برای هرچه بیشتر دیده شدن در چنین نمایشگاهی سوالی است که همه ساله مطرح می شود و پاسخ چندان روشنی هم برایش وجود ندارد.

از نکات جالب توجه این نمایشگاه ویژه نامه اختصاصی یکی از روزنامه های صبح کشور است که به معرفی یکی از اپراتورهای تلفن اختصاص یافته و به صورت رایگان توزیع می شود.

اگر می خواهید از جدید ترین دستاورد های ارتباطی کشور مطلع شوید، اگر علاقمند به جمع کردن تراکت و هدایای تبلیغاتی هستید! اگر تخفیف دوست دارید اگر می خواهید از آخرین خدمات اپراتور های تلفن همراه و شرکت های مخابراتی کشور مطلع شوید و خلاصه اگر به تلفن های همراهتان عشق می ورزید حتما سری به این نمایشگاه بزنید.

راستی در جریان باشید تا اطلاع ثانوی دور و بر نمایشگاه ترافیک سنگین خواهد بود هنگام مراجعه یا عبور از آن مسیر اعصاب پولادین خود را همراه ببرید!

درضمن ساعت کار نمایشگاه از ساعت 9 صبح لغایت 4 بعد از ظهر و محل نمایشگاه هم محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران می باشد.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► با 6 دیوار جدا کننده در جهان آشنا شوید+ عکس
جدید ترین اختلاس بانکی درپایتخت ◄

مطالب مرتبط
بنر