راهکاری هیجان انگیز برای تجربه همه ایمیل‌ها در یک حساب

چهارشنبه ، 2 مرداد 1392 ، 09:27


وب سایت Alto Mail یکی از معدود وب‌سایت هایی است که به شما این امکان را می‌دهد تا از تمام حساب‌های کاربری پست‌های الکترونیکی خود در یک محیط سازمان‌یافته و زیبا، بهره ببرید.

به گزارش بانکی دات آی آر، این سرویس به تازگی توسط شرکت AOL تاسیس شده و فعلا فقط نسخه بتای آن راه‌اندازی شده‌است.این سرویس از حساب‌های کاربری سرویس‌هایی چون AOL Mail ، Gmail ، Yahoo! و iCloud پشتیبانی می‌کند.

 

برای استفاده از این سرویس کافی است وارد سایت Alto Mail شده، سپس روی  or request an inviteکلیک کرده و در کادری که وسط صفحه نمایش قرار دارد، یکی از حساب‌های صندوق‌های پست الکترونیکی خود را وارد کنید و بعد روی Request an invitation کلیک کرده تا این سرویس برای شما دعوت نامه‌ای برای استفاده از Alto Mail ارسال کند. این دعوت نامه به صورت آنی ارسال نمی‌ شود و برای دریافت آن باید حدود هشت تا شانزده ساعت منتظر بملنید.


پس از دریافت دعوت‌نامه می‌توانید به راحتی وارد Alto Mail بشوید.سپس برای اضافه کردن بقیه حساب‌هایتان باید از طریق نوار سمت چپ صفحه اصلی روی نماد + کلیک کنید و اطلاعات حساب کاربری دیگر خود را وارد نمایید.امکان اتصال و بازبینی اطلاعات شما در Google Calendar و Google Drive هم به Alto Mail ، از پایین همان نوار سمت چپ امکان‌پذر است. همچنین از طریق قسمت پرونده‌ها می‌توانید ایمیل‌های خود را به صورت دلخواه دسته بندی کنید.

 


در Alto Mail  می‌توانید پیام ‌های موجود در ایمیل‌های خود را به صورت جداگانه و دسته جمعی مشاهده کنید که این امکان هم در همان نوار سمت چپ Alto Mail  ایجاد گردیده‌است.شما می‌توانید با کلیک روی نوشته Photos در بالای صفحه، به عکس‌های موجود در ایمیل‌هایتان دسترسی پیدا کنید.


فرستادن ایمیل و جستجو در ایمیل‌ها از دیگر امکاناتی هستند که Alto Mail در اختیارتان قرار می‌دهد.در پایین نوار سمت چپ، در قسمت People، شما می‌توانید تمام اطلاعات افرادی که در حساب‌های کاربری شما ثبت شده‌اند را مشاهده کنید.استفاده از Alto Mail کاملا رایگان بوده و همچنین می‌توانید پس از دریافت دعوت‌نامه در یکی از سرویس‌هایی که نام برده‌شد، دیگر حساب‌های کاربری خود که نام آنها در بالا نیامده را به حساب‌های دیگرتان اضافه کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

► چرا تا حالا پولدار نشده اید؟
توزیع کارت عابربانک دانشجویان پیام‌نور بعد از تعطیلات تابستانی ◄

مطالب مرتبط
بنر