4 سال بدون تلفن همراه، لذت بخش و عالی!

دوشنبه ، 15 مهر 1392 ، 12:51

تابحال به زندگی بدون گوشی هوشمند فکر کرده اید؟! اصلا فکر می کنید اگر گراهامبل تلفن را اختراع نمی کرد، چه میشد؟! اگر الان تلفن نداشتیم، نمی توانستیم پیامک بفرسیتیم، شبکه های اجتماعی نبودند و...

 

به گزارش بانکی دات آی آر، آنچه گفته شد برای خیلی ها مثل ذکر مصیبت! گفتن است حال آنکه برخی ها هم هستند که در نبود همه این وسائل ارتباطی احساس راحتی بیشتری می کنند.

بن بریست مک کی یکی از کسانی است که گوشی هوشمند که ندارد هیچ تازه از تلفن های معمولی هم استفاده نمی کند.

مک کی 25 ساله در میانه ی تصمیمش برای درس خواندن در مقطع کارشانسی ارشد در رشته فلسفه بر آن شد تا دور تلفن همراهش را کلا خط بکشد.

او این تصمیم را در سال 2009 یعنی چهار سال پیش گرفت. او همچنین از فیس بوک، توئیتر یا هر رسانه اجتماعی دیگری هم استفاده نمی کند.

او دلیل کار خود را اینطور توضیح می دهد:"دلیل این کار این است که آنها جذبه ای برای من ندارند. احساس کردم بیزارم از اینکه یک هویت دیجیتال بسازم و بعد آن را در فضای مجازی منتشر کنم. من هیچ پروفایلی در فضای مجازی ندارم و نمی دانم چرا باید توئیت های شما یا آنچه دارید را دریافت کنم. من دلم نمی خواهد مدت ها پای یک مانیتور میخکوب باشم. حس می کنم این کار باعث پسرفت من می شود."

او گاه گداری از تلفن ثابت استفاده می کند، البته فقط یک یا دو بار در ماه. تنها فناوری به روزی که آقای مک کی از آن استفاده می کند لپ تاپش است که با استفاده از آن مقالات، ایمیل ها و گوگل ویس خود را چک می کند.

او هنوز برای آینده و اینکه می خواهد تلفن همراه داشته باشد یا خیر مطمئن نیست. او در این باره می گوید:" دلم نمی خواهد تلفن همراه داشته باشم، هر چند این مسئله همیشه چالش برانگیز است."

شاید خیلی ها دلشان بخواهد مثل آقای مک کی فکر یا رفتار کنند اما نتوانند!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 15مهر 92
در قاب تصویر/ پردیس دفتر کار گوگل در کالیفرنیا ◄

مطالب مرتبط
بنر