بانک توسعه صادرات سقف انتقال وجه از طریق اینترنت بانک را افزایش داد

دوشنبه ، 15 مهر 1392 ، 14:27



بانک توسعه صادرات سقف انتقال وجه بین بانکی و درون بانکی را از طریق اینترنت‌بانک سفیر افزایش داد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومي بانك توسعه صادرات، بر اساس تصميم كارگروه بانكداري الكترونيك اين بانك و هماهنگي صورت گرفته با شركت خدمات انفورماتيك، سقف مجموع برداشت­‌هاي صورت پذيرفته از هر حساب در يک روز اعم از انتقال وجه درون بانکي، انتقال وجه بين بانکي موسوم به پايا يا پرداخت اقساط تسهيلات مبلغ يك ميليارد ريال است.

بر اساس اين گزارش انتقال وجه بين بانكي در سيستم پايا در هر بار جابجايي از 30ميليون ريال به 150ميليون ريال و تا سقف انتقال وجه در يك روز از هر حساب از مبلغ شصت ميليون ريال به چهارصد و پنجاه ميليون ريال صعود كرده است.

اين گزارش مي افزايد: انتقال وجه درون بانكي بين حساب خود شخص در هر بار جابجايي نامحدود تا سقف انتقال روزانه. سقف انتقال وجه در يك روز از هر حساب از مبلغ دويست ميليون ريال به يك ميليارد ريال افزايش يافته است.

انتقال وجه درون بانكي به حساب سايرين در هر بار جابجايي از مبلغ پنجاه ميليون ريال به دويست و پنجاه ميليون ريال و تا سقف انتقال وجه در يك روز از هر حساب از مبلغ دويست ميليون ريال به يك ميليارد ريال افزايش مي يابد.

دارندگان حساب‌های متمرکز سفیر در بانک توسعه صادرات ایران با مراجعه به شعبه و عضویت در سامانه بانکداری اینترنتی سفیر می‌توانند پس از اين با مراجعه به سايت سفير برخی از خدمات مورد نیاز خود را به صورت شبانه‌روزی دریافت نمایند.

 


اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

► همه چیز درباره برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو
نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 15 مهر 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر