گروه Oxgut از شلنگ های آتشنشانی لوازم خونه درست می کنه!

يكشنبه ، 21 مهر 1392 ، 15:27


گروه Oxgut از شلنگ های آتشنشانی لوازم خونه درست می کنه!

این بار برای معرفی هنرمندانی که یه بیزنس موفق و خلاقانه برای خودشون دست و پا کردند، سراغ گروه Oxgut میریم. لورا وانش  یه هنرمند با کلی ایده ی خلاقانه است که این دفعه یه شاهکار خلق کرده. لورا شلنگ های قدیمی و از کار افتاده ی آتشنشانی رو به لوازم خونه، از صندلی و پادری گرفته تا کیف دستی و دمپایی های رو فرشی، تبدیل می کنه. هر کدوم از این دست ساخته ها، نه تنها ظاهر قشنگی دارن و با دوام هستن، بلکه یه داستان زیبای قهرمانانه برای تعریف کردن دارن…

 

لورا توی یه شهر کوچک به اسم “کلینتون ویل”، که تولیدات اصلیش، ساخت ماشین های آتشنشانیه بزرگ شده. مدتی برای شرکت های ساخت کارتون کار می کرده، تا اینکه این ایده ی جالب ساخت وسایل از شلنگ های آتشنشانی، به ذهنش رسیده. خب، طبیعتا عملی کردن این کار خیلی آسون نبوده و به خاطر همین یه گروه از هنرمندان صنایع دستی دور هم جمع می کنه، و همه فکرهاشون رو روی هم می ریزن تا ببینن چه طرح های جالبی می تونن ارائه بدن. اما مشکل اصلی این بوده که هیچ کس نمیدونسته برای دوختن این شلنگ ها، باید از چه لوازم و چه دستگاهی استفاده کنن. اینجاست که از یه طراح معروف، به اسم “رینجیت گارلیچ” دعوت می کنن تا توی ایده پردازی بهشون کمک کنه، و بالاخره رینجیت یک روز این جمله ی مهم رو میگه: “یه پادری چطوره؟”

 

 

برای درست کردن این محصولات، لورا و گروهش شب و روز کار می کنن و صبح ها با ایده های جدید از خواب بیدار میشن و شب ها وقتی به خواب میرن که دیگه از فرط خستگی توانایی کار کردن نداشته باشن (چیزی که اونها از مشخصات یه هنرمند و تولیدکننده ی واقعی می دونن). روزهای زیادی رو صرف طراحی و روزهای زیادتری رو صرف عملی کردن طرح هاشون می کنن، و هدفشون اینه که کارهای با کیفیت و منحصر به فردی رو به مردم ارائه بدن.

گروه Oxgut  قصد داره کارش رو گسترش بده و یجورایی همه رو عاشق این محصولات آتشنشانی خودش بکنه. لورا فکر می کنه که دنیای دیجیتال و دنیای آنالوگ بالاخره یک روز دست هم رو می گیرن، و مردم ارزش کارهای دست ساز رو بیشتر از قبل خواهند فهمید. البته همین حالا هم این اتفاق در حال افتادنه!

Oxgut تونسته تا الان بیشتر از مبلغ مورد نیازش از سایت کیک استارتر حمایت جمع کنه.

لینک Oxgut در سایت کیک استارتر

سایت اصلی گروه Oxgut رو میتونید اینجا ببینید!

 

رنگی رنگی

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► شام خود را اسكن رنگي كنيد/تصاویر
نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 21 مهر 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر