طنز/ اعتراض شدید "به گل آقا"

چهارشنبه ، 25 دی 1392 ، 13:21

 

روحت شاد، در آرامش، اصلا نور به قبرت ببارد ما که بخیل نیستیم گل آقای عزیز. اما چی می شد یه"گل خانومی" چیزی هم استخدام می کردی در این مجله پر نوستالژی دوست داشتنی ات که این روز ها انقدر ما یتیم نباشیم!!

هرچه من در فشانی می کنم و کیلو کیلو قند و نبات اصل یزدی عرضه می کنم هی می گویند وا خدا به دور خانوم ها را چه به طنز برو کشکت را بساب یا خیلی شیک مطلب وزین بنویس دست از سر این طنز بردار!!

 

 

خوب چه کنیم ما جدی جدی مان نمی آید ، سطح فرهنگستان ادب و هنر هم خیلی از سطح ما بالاتر است ما دلمان خوش است به بچه های پاورقی و ستون های کر کر خنده به عشق لبخند سر صبحی شاطر آقا که نان توی تنور می گذارد و راننده تاکسی بافرهنگ بامرامی  که تا روزنامه اش را نخواند قدم از قدم بر نمی دارد.

حالا که این همشهری ما (آقای مظفری زاده) داور دربی شده اگه ما بیایم و یه تبریک مشت بهش بگوییم  کلی بهش افتخار کنیم و در خواست کنیم برای حفظ سرمایه های شهرمان ماسک یادش نرود موقع بازی که دود دوسیب و لیمو نعناع به ریه هایش آسیب نزند چه می شود مگه؟!

حالا ما بگوییم لباس رنگ روشن نپوش سیاه می شود لباس دودی موقع شستن به این راحتی ها پاک نمی شود چه اشکالی دارد؟ می شود طنز وزین خانومانه چشم نداری ببینی؟!!

بگوییم شب قبل بازی شولی(آش مخصوص یزد) بخور دپینگ بکنی ببینند اثرش از نان بربری (دپینگ آقای رضازاده!) هم بیشتر است چه می شود؟!

حالا اگر ما درباره مزایای دربی در فضای پر کری بگوییم که فشارش روی همشهری مان و تیم داوری اش خیلی سنگین خواهد بود اشکالی دارد؟!! ما از تیم داوری حمایت خواهیم کرد فارغ از هر رنگی اصلا!

یکی بیاید این همه استعداد  طنز پراکنی که در ما فوران کرده دارد نشت می کند را کشف کند لطفا!! ازدست می رویم یکی از نوادر و مغز ها فرار نکرده نابود می شود می رود پی کارش ها.

حالا من گفته باشم نگید نگفت

شهرزاد کیافر

 

+در خبرها آمده آقای مظفری زاده قصد خداحافظی از داوری را دارند به ایشان خسته نباشید می گوییم و برای ایشان آرزوی سعادت و موفقیت داریم

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

================

 

 

► پول‌های بلوکه شده به حساب کدام بانک ایرانی می‌رود؟
حكايت حقوق ما و قيمت‌ها! ◄

مطالب مرتبط
بنر