چرا گوشی جدید اچ تی سی دو دوربین دارد؟!!!

سه شنبه ، 20 اسفند 1392 ، 15:09


مدتی است که از گوشی بعدی اچ تی سی که نسخه جدیدی از گوشی پرچم دارش، یعنی HTC One است، عکس هایی منتشر می شود و در آنها دیده ایم که این گوشی داری دو دوربین است. برای همه این مسئله بسیار عجیب به نظر می آید و از طرفی از یک منبع نا مشخص بیان شده که این گوشی قرار است با نام All New HTC One به بازار جهانی عرضه شود که به این معنی است که این گوشی همچون اچ تی سی وان نیست به کل تغییر کرده و جدید شده است.

 

 

این دو دوربین قرار گرفته روی HTC One جدید، این امکان را به کاربر می دهند تا بتواند به راحتی عملیات تمرکز را انجام دهد و از همه مهم تر این است که این امکان را می دهد تا بتواند تصاویر سه بعدی بسیار با کیفیتی تهیه کنند که هیچ وقت چنین کیفیتی را تجربه نکرده ایم.


اچ تی سی از یک سیستم صدای جدید برای گوشی هایش استفاده خواهد کرد که HTC SoundBoom نام دارد و مشخص است که این شرکت قصد دارد این سیستم را جایگزین سیستم صدای Beats کند که مدتی هم است که همکاریشان را با هم قطع کرده اند.


اچ تی سی  این امکان را فراهم کرده تا کاربران HTC One جدید بتوانند همچون دارندگان گوشی ال جی جی 2 با دو ضربه انگشت، وارد صفحه قفل موبایل خود شوند. اچ تی سی نسخه ششم HTC Sense که همان رابط کاربری معروفش است را با این گوشی عرضه خواهد کرد که امکانات بسیاری برای اچ تی سی باز ها فراهم خواهد آورد.


بیان شده که نسخه Unlock این گوشی 760 یورو خواهد بود که حتی از Galaxy S5 گران تر است و البته می توان گفت این گوشی می تواند بزرگترین رقیب اس 5 باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► 6 نکته برای خرید بهتر نوروزی
پدیده دختران سنتوری در خیابان های تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر