راه کارهایی برای وسعت تجارت به دیگر شهرها

شنبه ، 20 ارديبهشت 1393 ، 05:45


تجارت و کسب و کار در اصل نباید محدود به یک شهر یا حتی کشور باشد. شرکت هایی که بین المللی هستند با برخی از کشورها دارای تعامل کاری و ارتباط تجاری بوده و برخی از شرکت ها نیز با دیگر شهرها دارای ارتباط کاری هستند. در اصل ماهیت کار باید به گونه ای باشد که طیف وسیعی شما را بشناسند در این صورت راهها و دریچه های جدیدی برای ارتباط کاری و افزایش سطح درآمد به وجود می آید.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر جاناتان بوتار و اریک دمبی که هر دو پژوهش گر در نیویورک هستند تصمیم به بررسی طیف کار و تجارتشان در شهرهای دیگر ایالات متحده آمریکا گرفتند. آنها برای گسترش وسعت کار در دیگر شهرها توصیه های خوبی به مدیران و کارآفرینان دارند.


در بازار تجاری نیویورک تنها سرمایه داران خود آن شهر نیستند که به تجارت مشغول اند بلکه تمام شهرها با یکدیگر تعامل کاری دارند. مثلا بازارچه های آخر هفته نیز افراد زیادی را از دیگر شهرها به نیویورک میکشاند. حتی اگر تمام آنچه که برای یک تجارت خوب لازم است وجود داشته باشد اما ارتباط خوب با مشتری برقرار نباشد عملا پیشرفتی حاصل نمیشود.


آنها معتقدند که هرچه وسعت کار بیشتر باشد افراد بیشتری نام برند شما را شنیده و از ماهیت کاری شما باخبر میشوند. متمرکز شدن تجارت در شهرهای بزرگ شاید نیاز به هزینه و برنامه ریزی داشته باشد اما بازخورد خوب خواهد داشت. کسانی که در آمریکا در زمینه ی صنایع دستی و عتیقه جات تجارت میکنند در بسیاری از شهرهای آمریکا به خصوص فیلادلفیا تبلیغات وسیع دارند. شما برای آشنایی مشتریان با خود باید آنها را با نام خود آشنا کنید که این مهم از طریق تبلیغات میسر است. مخصوصا کسانی که در زمینه های تولیدی و صنعتی مشغول به کار هستند حتما باید از ظرفیت موجود در دیگر شهرها استفاده کنند.


اولین چیزی که از شما به مشتریان نشان داده میشود نام شماست بنابراین انتخاب یک نام خوب مهمترین چیزی است که برای شروع کار نیاز دارید وقتی نام شما به گوش همه آشنا باشد و به اندازه ی کافی تبلیغات کنید مشتریانی از دور دست پیدا خواهید کرد شما باید آنها را با موفقیت هایی که در تجارت داشتید آشنا کنید تا کامل روی شما شناخت داشته باشند. پس از آن بازخورد که به وجود می آید باعث درآمد زایی بیشتر شما خواهد شد.
گاهی ممکن است نیاز به تغییر داشته باشید. اگر احساس میکنید نیاز به تغییر در طرح کاری یا اهدافتان دارید این تغییر را به وجود بیاورید همین گسترش کار در سطح دیگر شهرها نوعی تغییر در روند کاری است. آنچه که برای وسعت کار بیش از هر چیز نیاز دارید شناخت رقبای خود در دیگر شهرهاست شما باید نقاط ضعف و قوت کار را بدانید تا از رقبا جلو بیفتید مطمئنا تبلیغات میتواند در این زمینه به شما کمک کند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ارتباطات راحت تر از گذشته است از فضای اینترنت برای شناخت رقبا استفاده کنید برای درخشیدن در کل کشور باید مشهور و البته مورد اطمینان باشید تا همه شما را بشناسند.


شناخت دیگران به شما کمک کند تا بتوانید تبلیغات را به صورتی نوین انجام دهید تا توجه دیگران را به خود جلب کنید جاناتان بورتار به مدیران پیشنهاد میکند برای خود بازار به وجود بیاورند شما با تبلیغات گسترده در سطح کشور و شناساندن خود به مشتریان و کسانی که به محصولات شما نیاز دارند بازار ایجاد میکنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،20 اردیبهشت 93
نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 18 اردیبهشت 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر