اضافه شدن پسوند کارگران به نام بانک رفاه

دوشنبه ، 7 ارديبهشت 1388 ، 10:04

با موافقت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و مقارن با روز 11 اردیبهشت ماه به عنوان روز کارگر، نام بانک رفاه کارگران ،‌ جایگزین نام بانک رفاه شد.
 
به گزارش سایت بانکی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه ؛ از دوره مدیریت اسبق بانک رفاه کارگران ، به جهت استفاده تبلیغاتی، پسوند کارگران از نام بانک رفاه در تبلیغات رسانه ای این بانک حذف شده که هدف از آن تأکید بر این مسئله بوده که بانک رفاه کارگران در مجموعه شبکه بانکی کشور، بانکی تجاری است و گستره فعالیت آن همه جنبه های خدمات بانکی را شامل می شود. اما در مناسبات و مکاتبات اداری و رسمی همچنان از عنوان کامل بانک رفاه کارگران استفاده می شده است.
 
این گزارش می افزاید؛ به طور یقین هر گونه موفقیت، سودآوری و دستیابی به توسعه و تعالی از سوی این بانک در نهایت در خدمت به جامعه و قشر شریف کارگران بوده و اهداف و برنامه های این بانک نیز منطبق با صرفه و صلاح این جامعه و قشر زحمتکش است.

بر پایه این گزارش؛ اقدامات لازم جهت ایجاد تغییرات لازم در تبلیغات رسانه ای این بانک در خصوص اضافه کردن پسوند کارگران به نام بانک رفاه صورت پذیرفته است که در تبلیغات بعدی بانک و همچنین تابلوهای شعب بانک درآینده نزدیک مشاهده خواهد شد.

منبع: روابط عمومی بانک رفاه کارگران

► اصلاح الگوی مصرف به نظام بانکی رسید
بانک مرکزی بدهی مالیاتی خود را پرداخت کند ◄

مطالب مرتبط
بنر