میزان پول خـُرد های گم شده در فرودگاه های امریکا در سال گذشته

پنجشنبه ، 25 تیر 1394 ، 08:31

 

بانکی دات آی آر: پس از شتاب و عجله ای که برای رسیدن به پرواز بامدادی خود داشته اید، احتمالا متوجه چند سکه ای که هنگام گذر از بخش امنیت فرودگاه از جیب کت تان افتاده اند، نشده اید. قطعا گم کردن این پول خـُردها برایتان چندان اهمیت و مبلغی ندارد، اما برای اداره ی امنیت حمل و نقل بسیار چرب و نرم است.
این آژانس، میبایست تمام پولهای مسافران را که در بررسی امنیتی گم شده اند، نگهداری کند. این پولها جمع آوری، مستند و به دفتر مالی آژانس منتقل میشوند. در سرتاسر ایالات متحده در سال مالی 2014، چه مقدار از این پولها بدست امده است؟ 675000دلار!! گویا افرادی که از فرودگاههای ایالات متحده استفاده میکنند، بیش از هر زمان دیگری پول خـُرد گم میکنند! درسال 2008، میزان سکه ها و پول خـُردهای گم شده در فرودگاههای آمریکا به حدود 383413.79دلار میرسید.
فرودگاه بین المللی جان اف کندی در نیویورک در سال گذشته با 42550دلار بیشترین پول خـُرد گم شده ی متعلق به مسافران بی خیال را داشته است. فرودگاه بین المللی لس آنجلس با 41506.64 دلار و فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو با 34889.63دلار در رده های دوم و سوم از حیث پول خـُردهای گم شده ی مسافران، قرار داشته اند.

منبع: Forbes
مترجم: مهرداد دستورانی

► پرداخت غیرحضوری ۹۸ درصد قبوض در بانک ملت
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز،۲۵ تیر ۹۴ ◄

مطالب مرتبط
بنر