توصیه های دکتر اوباما برای حل بحران اقتصادی امریکا!

شنبه ، 2 آبان 1388 ، 19:15
اوباما در جدیدترین مصاحبه ی رادیویی خود ، کسب و کارهای کوچک را موتور محرک اقتصاد امریکا در وضعیت فعلی دانست و از افراد زیادی که منتظر دریافت اعتبار برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک هستند خبر داد.

به گزارش بانکی ، وی از بانکهای ملی امریکا که از طریق دریافت مالیات وضعیت بهتری در بحران اقتصادی نسبت به بانکهای دیگر داشتند خواست تا نسبت به تامین اعتبار برای صاحبان کسب و کارهای کوچک اقدام کنند.

رئیس جمهور امریکا گفت:" حال وقت آن رسیده است تا بانکها ، نقش خود را در کاهش اثرات بحران اقتصادی در جامعه ی امریکا ایفا کنند ، البته ما آنها را تشویق خواهیم کرد تا متوجه مسئولیت خطیر خود در این مقطع حساس بشوند."

اوباما هفته ی گذشته از بانک ها خواسته بود تسهیلات ویژه ای را برای صاحبان کسب و کارهای کوچک در نظر بگیرند ، وی هم چنین از کنگره خواست تا محدودیت شروع کسب و کار های کوچک را از 2 میلیون به 5 میلیون دلار افزایش دهند.

اوباما افزود:" هدف از این اقدامات حمایت از کسب و کارهای خانوادگی و دوستانه و هم چنین ایجاد اشتغال برای جلوگیری از گسترش اثرات بحران اقتصادی بر جامعه ی امریکا است."

رئیس جمهور امریکا ، همچینین از برگزاری هم اندیشی هایی با حضور مسئولان ارشد بانکهای دولتی ، اعضای کنگره ، مسئولان موثر در راه اندازی ، هدایت و نظارت کسب و کارهای کوچک و همینطور درخواست کنندگان راه اندازی کسب و کارهای کوچک خبر داد.

اوباما در بخشی دیگر از مصاحبه رادیویی خود ، با ارتباط دادن برنامه ی سلامت خود و کسب و کارهای کوچک ، مدعی شد طرح جنجالی سلامت وی ، به کارفرمایان کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا بتوانند راحت تر خود و کارمندانشان را بیمه نمایند.
وی در پایان با بیان اینکه کسب و کارهای کوچک ، موتور محرک اقتصاد امریکا هستند ، از مردم و صاحبان ایده های نو و اشتغال زا خواست تا مسئله راه اندازی کسب و کارهای کوچک را جدی بگیرند.



► غيرت عربي سعودي ها کمرنگ مي شود !
گزارش تصویری / تونلهای اقتصادی فلسطین ◄

مطالب مرتبط
بنر