عکسهای خبری روز - 17 خرداد 89

دوشنبه ، 17 خرداد 1389 ، 11:30

 

دنیای امروز در قاب تصاویر

 

تور لوکسامبورگ ، جمعه 14 خرداد، جمع فشرده دوچرخه سواران درحال رقابت می باشند.

 

 



ستاره بسکتبال " شکیل اونیل" ، بعد از مسابقات پایانی و قهرمانی تیمش در میان مردم حاضر شده و با آنان سخن می گوید. به همین جهت به سمت میکروفن خم شده و این پیروزی را به آنان نیز تبریک می گوید.

 

 


لیوان های شرک ساخته شده از مواد بهداشتی مانند کادیوم که بی ضرر باشند و به سلامت کوکان آسیب نزنند.

 

 


قایق ماهیگیری که دیواره اش پوشیده از نفت است و خود پوشش نفتی را به دنبال می کشد. خلیج مکزیک ، منطقه پلامینز پریش، 14 خرداد 1389.

 

 


کار هنری " فرح رحیم اسماعیل" که تلفیقی از هنر مدرن امروز و قدیم است ، با نام " عموی تلفن ها" در لندن به حراج گذارده شده است.  تخمین زده می شود که این کار هنری در حدود 6 تا 8 هزار پوند انگلیسی به عبارتی در حدود یک میلیون تومان به فروش برسد. همچنین "چمئا"( وسیله سنتی که در آفریقای جنوبی مورد استفاده است) و به دیوار آویخته شده است  از صد ها نوع فلز مرغوب که امکان خوردگی و زنگ زدگی بدان راه ندارد ساخته شده است. "چمئا" هم که به حراج گذاشته شده است به نظر می رسد در حدود 200 تا 300 هزار پوند به عبارتی بیش از  300 میلیون تومان به فروش برود.

 

 

این هم تصویری از تجمع مردمی ژاپن در مقابل مجلس این کشور در اعتراض به سیاست های غلط نخست وزیر در قبال آمریکا. این مردم خواستار تغییر این رفتارها هستند.

 

 


دست پسر بچه ای که در پشت پرچم ترکیه نمایان است . وی در تظاهراتی که به دلیل حمله اسرائیلی ها به کشتی حامل کمک های بشردوستانه به مردم غزه با هدف شکستن محاصره غزه برگزار شده بود شرکت کرده است.

 

 



تری هانری فرانسوی که در حال باد کردن آدامس خود است . اینجا بازی دوستانه فرانسه و چین پیش از بازی های جام جهانی در فرانسه و استادیوم  "وولنی " در سن پیر است. این آخرین بازی فرانسه پیش از بازی های جام جهانی بود.


► استخدام موسسه مالی واعتباری مهر
هزينه آموزش يك ايراني از ابتدايي تا دكترا ◄

مطالب مرتبط
بنر