طلای دست دوم از کجا بخریم؟

دوشنبه ، 27 شهریور 1402 ، 15:17





طی سالیان طولانی، علارغم تحولات بسیاری که بازار طلا داشته، اما باز هم شاهد هستیم تنها بازاری که سود داشته و از ارزش آن کم نشده، بازار طلا بوده است. همین سوددهی مداوم باعث شده که خرید طلا همیشه در بورس باشد و افراد بسیاری سراغ انواع طلا چه از نوع نو و چه از نوع دسته دوم بروند.
اما نکته‌ای که در مورد طلای دست دوم مطرح می‌شود، این است که آیا خرید این نوع طلا به‌صرفه است و آیا سود خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد؟ اگر پاسخ سوالات بالا مثبت است، برای خرید طلای دست دوم به کدام مرجع معتبر مراجعه کنیم تا معامله‌ی خوبی داشته باشیم. قبل از اینکه مرجعی معتبر را برای خرید طلای دست دوم معرفی کنیم، قصد داریم تا شما را با برخی از مزایای خرید طلای بدون اجرت آشنا کنیم.
چرا طلای دست دوم بخریم؟
یکی از بهترین راه‌ها برای سرمایه گذاری این است که طلای دست دوم را برای خرید انتخاب کنید. درست است که خرید طلا از زمان قدیم به عنوان روشی برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شده است، اما این روزها به دلیل نوسانی که در بازار طلا مشاهده می‌شود و همچنین عدم ثبات مالی در بین تمام افراد، انتخاب خرید طلای دست دوم بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از طلای نو است. دلایل مختلفی برای اثبات این صحبت داریم که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:
با هر میزان بودجه‌ای می‌توانید بهترین طلاها را بخرید و حتی گرم آن از گرم طلای نو بیشتر باشد.
در زمان فروش طلای دست دوم ضرر شما بسیار کمتر از زمانی است که می‌خواهید طلای نوی خود را بفروشید.
هنگام خرید طلای دست دوم، هزینه‌ای بابت سود فروشنده، اجرت ساخت و مالیات بر ارزش افزوده پرداخت نمی‌کنید و این باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما خواهد شد.
با خرید طلای دست دوم می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. به این معنا که می‌توانید برعکس سکه، از این وسیله هم استفاده کنید و هم پول خود را در بازاری مطمئن سرمایه‌گذاری کنید.
خرید طلای دست دوم، یکی از روش‌های کم ریسک در سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌آید.
بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که طلای دست دوم انتخاب افراد هوشمند برای سرمایه‌گذاری است و با توجه به اینکه بسیاری از هزینه‌های خرید طلای نو در این روش سرمایه‌گذاری حذف می‌شود، می‌تواند به عنوان روشی به‌صرفه برای سرمایه‌گذاری محسوب شود. در واقع حاشیه سود طلای دست دوم نسبت به طلای نو و حتی ارز و سکه بالاتر است و در زمان فروش آن نیز، با چالش کمتری روبه‌رو خواهید شد.
خرید و فروش طلای دست دوم در شیپور



با اینکه خرید و فروش طلا هم از نوع نو هم از نوع دست دوم، به‌عنوان روشی برای افزایش سرمایه به‌شمار می‌آید، اما این دلیل نمی‌شود که برای خرید این زیورآلات سراغ هر فروشگاه و وب‌سایتی بروید. بازار طلا و جواهر، بازار پرچالش و پرحاشیه‌ای است و بسیاری از افراد در این بازار به دنبال کلاهبرداری هستند. بنابراین، باید مرجعی را برای خرید طلا انتخاب کنید که امتحان خود را از نظر اعتماد پس داده باشد.
سایت شیپور، می‌تواند مرجع معتبر شما برای خرید و فروش و مشاهده قیمت طلاباشد. در شیپور می‌توانید طیف وسیعی از آگهی‌های مربوط به فروش طلای دست دوم را مشاهده کنید. برای اینکه در سریع‌ترین زمان، تجربه یک خرید موفق و ایمن را در سایت شیپور به دست آورید، می‌توانید حداقل و حداکثر قیمت مورد نظر خود را در فیلتر قیمت سایت درج کنید.
با توجه به اینکه امنیت در خرید و فروش طلا حرف اول را می‌زند و بسیاری از امن بودن خرید مستقیم از فروشنده و خرید آنلاین اطمینان ندارند، از این رو، می‌توانید در زمان خرید از فروشگاه‌ها در شیپور گزینه خرید امن را فعال کنید و به این ترتیب، می‌توانید از امنیت بالای خرید خود مطمئن شوید. علاوه بر این، این امکان برای شما فراهم است که برای بررسی صحت مطالب درج شده روی فاکتور طلای دست دوم بتوانید با شماره تلفن طلافروشی که روی آن درج شده تماس بگیرید.
حتما می‌پرسید که چرا باید در شیپور به دنبال خرید طلای دست دوم باشیم؟ پاسخ ما به شما این است:
«شیپور در محیطی بدون واسطه، ارتباطی سریع و آسان را میان شما و فروشنده‌ی طلا فراهم می‌کند و برای اطمینان بیشتر می‌توانید از قابلیت خرید امن در سایت شیپور نیز استفاده کنید.»


► کاربردی ترین نرم افزار اتوماسیون اداری سال 1402 + دستیار هوش مصنوعی
بهترین تور کربلا: راهنمای سفر به عتبات عالیات ◄

مطالب مرتبط
بنر