نوتلا، لذت طعمی بی‌نظیر با محصولی محبوب و پرفروش

دوشنبه ، 17 مهر 1402 ، 11:24




 این شکلات با طعم و مزه عالی و متفاوت، یک وعده غذایی کامل به شمار می‌آید. نوتلا تنها یک شکلات نیست، بلکه یک وعده هیجان‌انگیز است که دنیایی از طعم و مزه‌های متفاوت را برای شما به همراه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی انواع محصولات نوتلا در طعم‌های مختلف بپردازیم. 

معرفی نوتلا
شرکت ایتالیایی Ferrero اولین بار در سال ۱۹۴۶ وارد بازار رقابت شد و از همان ابتدا به خاطر داشتن ناگفته‌های پشت پرده به نام شرکت مرموز لقب گرفت. این شرکت ایتالیایی توسط یک خانواده اداره می‌شود و ۱۸ کارخانه در سراسر دنیا دارد که مجموعه ۲۱۵۰۰ نفر در آن‌ها مشغول به کارند. شاید همین مرموز بودن شرکت سبب شده تا راز خوشمزگی نوتلا همچنان مخفی بماند. 
با ورود شکلات فندقی به بازار، همه مردم تصور می‌کردند که محصولی مشابه دیگر محصولات تولید شده توسط کارخانه Ferrero عرضه شده است. اما این خوشمزه دوست داشتنی در روز‌های اول ورود خود سروصدای جهانی به پا کرد. به‌گونه‌ای که تقاضا برای خرید آن چندین برابر بیش‌تر شد. 
شاید در ابتدای کار، این شکلات صبحانه برای کودکان بد غذا که صبحانه نمی‌خوردند؛ تولید شده بود. اما طعم و عطر این شکلات که به تازگی نیم قرن از عمر خود را گذرانده، به اندازه‌ای بود که افراد در سنین مختلف متقاضی خرید این محصول بودند. 

انواع محصولات شرکت نوتلا
اگر به خوردن شیرینی علاقه زیادی دارید و نوتلا عضو جدا نشدنی از وعده صبحانه یا میان وعده‌های شما است؛ یک راهکار عالی پیش رو دارید. شما می‌توانید با خرید نوتلا عمده تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. استقبال بی‌نظیر از نوتلا سبب شد تا این برند تولید کننده با بکارگیری نیروی کار حرفه‌ای، شرایط را برای تولید این شکلات در طعم‌های دیگر، فراهم کند. امروزه انواع محصولات نوتلا در طعم‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

نوتلا کلاسیک
یکی از بهترین و پرطرفدار‌ترین مدل‌های نوتلا که در ترکیب آن از پودر کاکائو و پودر قهوه استفاده شده و عطر و طعم خاص خود را دارد. 
نوتلا سفید
برای تولید این نوتلا از شیر استفاده شده، در واقع شیر در تولید شکلات نوتلا سفید، نقش یک طعم دهنده قوی را دارد.
نوتلا با فندق
اولین و محبوب‌ترین نوع نوتلا که با طعم بی‌نظیر خود توجهات را جلب می‌کند. هنگام خوردن این شکلات، طعم فندق را زیر لب حس می‌کنید.
نوتلا با نارگیل
در تولید این نوتلا، استفاده پودر یا عصاره نارگیل از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر زیادی در قیمت نهایی آن دارد. نوعی کاکائو خوشمزه که ترکیبی از دو طعم شیرین شکلات و نارگیل است. 
نوتلا با میوه
یکی از جدید‌ترین نمونه‌های تولیدات نوتلا، استفاده از میوه در این شکلات است که طعم و مزه‌ای متفاوت و جدید به آن می‌دهد. 
نوتلا با کره بادام زمینی
این دسته از تولیدات نوتلا طرفدارا خاص خود را دارد و فقط افراد خاص از آن استفاده می‌کنند. 
نوتلا با شکلات تلخ
شرکت نوتلا برای افرادی که نمی‌توانند شیرینی جات بخورند، محصول دیگری را وارد بازار کرده است. پس اگر جزو افراد دیابتی هستید، رژیم غذایی دارید یا فعالیت‌های بدنی سنگین انجام می‌دهید، نوتلا با شکلات تلخ را بخرید.
برای خرید محصولات نوتلا می توانید به صوذت عمده یا تکی با خرید اینترنتی و مستقیم از وارد کننده این محصول، آنرا درب منزل تحویل بگیرید.برای تهیه محصول می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:




ترکیب نوتلا و تهیه انواع دسر‌ها
نوتلا یکی از خوشمزه‌ترین تنقلاتی است که می‌توانید از آن در تهیه انواع دسر‌ها استفاده کنید. طعم شیرین این محصول به‌گونه‌ای است که هیچگاه دل را نمی‌زند. از این رو ترکیب آن با انواع مواد اولیه دسر باعث خوشمزه‌تر شدن دسر شما خواهد شد. از بهترین مواد قابل ترکیب با نوتلا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
نوتلا بیسکویت
این دسر که نمونه آن نیز در بازار عرضه شد، یک دسر بی‌نظیر به شمار می‌آید. یک محصول بی‌نظیر که به همراه چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم سرو می‌شود. در ترکیبات این دسر از نوتلا درجه یک به همراه مواد بیسکوییتی استفاده شده است. با نوتلا بیسکویت یک میان وعده مقوی برای فرزندان خود درست کنید. 
نوتلا پاستا
این دسر ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد. اما در برخی رستوران‌های معتبر دنیا، ترکیبی از نوتلا و پاستا را به عنوان یک دسر خوشمزه به فروش می‌رسانند. این دسر یکی از ایده‌های فوق العاده برای افرادی است که از رژیم غذایی چاقی استفاده می‌کنند و می‌خواهند بدنی توپر داشته باشند. 
نوتلا پخت و پز
این شکلات خوشمزه نه تنها در دسر‌ها، بلکه در برخی غذا‌های خانگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد تا عطر و طعم آن را بهتر کند. نوتلا پخت و پز یکی از محصولات فوق‌العاده‌ای است که به افراد کمک می‌کند تا بتوانند با استفاده از مواد سالم و بهداشتی، بهترین غذا را داشته باشند. 
نوتلا آیس کریم
یک دسر بیش از اندازه خوشمزه و پرطرفدار که به سادگی می‌تواند توجه افراد را به خود جلب کند. بدون شک ترکیب نوتلا و بستنی یک ترکیب بهشتی است و علاوه بر کمک به هضم بهتر غذا، بسیار خوشمزه خواهد بود. دسر نوتلا آیس کریم دقیقا همان چیزی است که همه دوست دارند. 

در آخر
نوتلا و انواع متفاوت آن تحول جذاب و جالبی در دنیای خوراکی‌ها ایجاد کردند. به همین دلیل افراد مختلف در هر سنی از طرفداران نوتلا هستند. بدون شک برند‌های زیادی در زمینه تولید محصولات مشابه نوتلا فعالیت خود را آغاز کردند؛ اما عطر و طعم این نوع شکلات خوشمزه به هیچ عنوان قابل تقلید نیست و نمی‌توان مشابه آن را تولید کرد. خرید عمده محصولات نوتلا باعث می‌شود طعم‌های مختلف این شکلات محبوب را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

► نوتلا، لذت طعمی بی‌نظیر با محصولی محبوب و پرفروش
نوتلا، لذت طعمی بی‌نظیر با محصولی محبوب و پرفروش ◄

مطالب مرتبط
بنر