پول بده با دل شیر بفرستمت به تیم ملی !

شنبه ، 9 بهمن 1389 ، 15:30

باز هم پيشنهادهاي بي شرمانه در فوتبال. البته اين فقط يك ادعاست اما پيگيري اين ادعا مي‌تواند خيلي چيزها را روشن كند . اگر ادعاي جديد حسين كعبي كه آن را در يك برنامه زنده راديويي مطرح كرد، ثابت نشود دوباره مي‌توان به اين نكته اذعان كرد كه در فوتبال ايران بعضي براي انتقام گيري دست به هر كاري مي‌زنند.

بعد از باخت تیم ملی همه آنهایی که دل خوشی از قطبی نداشتند  به عناوین مختلف با رسانه ها مصاحبه كردند و مجالی پیدا کردند تا از او انتقام بگیرند. یکی از این مخالفان سرسخت، حسین کعبی است. این بازیکن که با حضور قطبی ابتدا از بازوبند کاپیتانی و سپس از تیم ملی جدا شد در برنامه ای زنده در رادیو حسابی از خجالت سرمربی سابق تیم ملی درآمد.

کعبی در مصاحبه ای در رادیو  ادعاهای زیادی را مطرح کرده که شاید پی گیری آنها بتواند دردسرهایی برای این بازیکن استیل آذین ایجاد کند. کعبی در قسمتی از حرفهایش به پیشنهادهای بی شرمانه ای که به او شده اشاره کرده و می گوید:« افشین قطبی و برخی از خبرنگاران از من خواستند که برای دعوت به تیم ملی باید به آنها پول بدهم!»

خوبي اين مصاحبه اين است كه نمي‌توان آن را تكذيب كرد :« افشین قطبی بازوبند کاپیتانی را از من گرفت و می خواست آن را به آندرانیک تیموریان بدهد به این دلیل که حسین کعبی در تیم ملی حامی نداشت. شاید آندرانیک بهتر از هر کس دیگری بداند من راجع به چه صحبت می کنم. قطبی در مراسم ختم پدرم به من گفت برای این که روی خبرنگاران را کم کنم تو را به تیم ملی دعوت خواهم کرد اما در لیست بعدی هیچ نامی از من نبود. بعد از آن پیشنهادات زیادی به من شد اما من گفتم که اشتباه گرفته اند و من با 93 بازی ملی به کسی باج نمی دهم.»

این بازیکن در پایان با اشاره به این که می تواند نام خبرنگار مذکور را مطرح کند می گوید:« من از آقای شریفی خواستم تا من را با آقای قطبی رودر رو کند اما این کار را انجام نداد. همچنین به او گفتم می توانم نام آن خبرنگار را به او بگویم اما ایشان اصلا پی گیری نکرده و فقط من را جریمه کردند. به هر حال مربیان سیاه باز همانند قطبی به درد فوتبال ما می خورند. تیمی که نه جام جهانی رفت و نه در جام ملت ها چیزی شد و همین طوری لنگ در هوا مانده!»

این عین صحبت های حسین کعبی در مصاحبه با یک رسانه همگانی بود که در آن خبرنگاران را به فساد متهم کرد.بايد ديد رسانه های ایرانی به این مصاحبه چگونه واکنش نشان می دهند؟

امیرمتقی

 

پربازدید ترین اخبار بانکی:

===============

 

► اختلاس در یک دانشگاه و دو روایت
استخدام بانک انصارتهران (بدون مهلت) ◄

مطالب مرتبط
بنر