اطلاعیه جدید قوه قضاییه درباره آزمون استخدامی مورخ 4 آذر 90

يكشنبه ، 6 آذر 1390 ، 11:50

سلام و احترام به تمام داوطلبان عزيزي که براي آزمون اداري قوه قضاييه ثبت نام کردند وهمه عزيزاني که درچند ماه گذشته مراحل مختلف آزمون، از ثبت نام و انتخاب رشته شغلي تا مطالعه و شرکت در امتحان، را در 31 مرکز استان پشت سر گذاشتند.


براي اطلاع بيشتر شما، در اين آزمون اندکي بيش از چهل هزار نفر با 81 رشته تحصيلي مختلف ثبت نام کردند و از اين عده نزديک به سي هزار نفر کارت شرکت در امتحان را دريافت نمودند. عدم تمرکز آزمون در تهران باعث شد که رنج سفر به پايتخت برداشته شود و عده بيشتري بتوانند در آزمون شرکت کننند.
منتظر هستيم ظرف دو سه روز آينده پاسخنامه هاي شما در استانها بهمراه صورتجلساتي تنظيم و از سراسر کشور براي ارزيابي بدست ما برسد. در ضمن چنانچه اشکالي در برخي از سوالات وجود داشته باشد، و چند مورد تا كنون بما گزارش شده است، از آزمون حذف گردند.
بدين ترتيب در نظر داريم واميدواريم بتوانيم نمرات شما را در هفته بعد استخراج و به اطلاع هر کدام از شما نيز برسانيم.
يک هفته نيز براي رسيدگي به اشکالات و ابهامات احتمالي در نظر گرفته شده است. لذا پيش بيني ميکنيم انشاء الله از شنبه 26 /9/90 نفرات واجد نمرات بالاي آزمون هر رشته را براي مصاحبه و گزينش طي برنامه زمانبندي شده دعوت نماييم.
علي القاعده در مرحله اول حدود دو برابر تعداد مورد نيازاز اسامي پذيرفته شدگان اعلام و به ترتيب به مصاحبه و گزينش به مراکز استانها دعوت خواهند شد.
ضمناً براي آسودگي فكر شركت كنندگان در آزمون و عليرغم اعلام قبلي ، به پاسخهاي نا صحيح نمره منفي نخواهيم داد! لذا نگران پاسخهايي را که، احتمال ميدهيد درست نبوده باشند، نباشيد.
با آرزوي توفيق همگي شما
مدير آزمون
5/9/1390

 

► استخدام کارشناس اتوماسیون در شركت صنعتي فولاد فرخشهر در سیستان و بلوچستان(تا 21 آذر 90)
گزارش تصویری/ انبار آمازون مهیای سرویس دهی به مشتریان ◄

مطالب مرتبط
بنر