مدیریت بازرگانی در دانشگاه ها

شنبه ، 19 آذر 1390 ، 13:44

دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به منظور آماده ساختن دانشجویان برای مشاغل حرفه ای مدیریت در سازمانهای بازرگانی و موسسات دولتی و نیز ادامه تحصیل در دوره دکتری مدیریت تدوین گردیده است به طور دقیق تر هدفهای برنامه کارشناسی مدیریت بازرگانی عبارت است از:
- آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی
- افزایش مهارت و توانائی دانشجویان در شناخت مسایل مبتنی بر مدیریت، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسایل، ارزیابی راه حلهای مختلف در مورد مساله و تصمیم گیری و اجرای تصمیمات متخذه،
- افزایش مهارت و توانائی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی و تطبیق برنامه های سازمان با شرایط جدید.
- ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه ای
طول دوره تحصیل
ضوابط آموزشی دوره کارشناسی ارشد طبق آیین نامه های مصوب وزارت فرهنگ وآموزش عالی می باشد.
شرایط ورود به دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
- داشتن حداقل گواهینامه کارشناسی از موسسات آموزشی کشور یا کشورهای دیگر که مورد تایید وزرات فرهنگ و آموزش عالی باشد.
- گذراندن دروس کمبود (حداکثر 30 واحد ) برای داوطلبینی که رشته تحصیلی شان مدیریت نمی باشد.
- عدم اشتغال به تحصیل در موسسات آموزش عالی دیگر
- موفقیت در آزمون ورودی
3- برنامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی 32 واحد به شرح زیر می باشد.
الف: دروس مشترک 20 واحد
ب- دروس اختصاصی 8 واحد
ج-پایان نامه 4 واحد
جمع کل : 32 واحد

مدیریت بازرگانی در دوره لیسانس شامل واحد های زیر می باشد:

► شغلی جدید با درآمد شبی 400 هزار تومان
فوت کوزه گری رشته مدیریت بازرگانی ◄

مطالب مرتبط
بنر