تحقيق و تفحص از حساب ذخيره ارزي

پنجشنبه ، 23 آبان 1387 ، 12:53

نائب رئيس اول مجلس از ارائه طرح تحقيق و تفحص از حساب ذخيره ارزي به هيئت رئيسه مجلس خبر داد

محمدحسن ابوترابي فرد نماينده قزوين در مجلس شوراي اسلامي در حاشيه جلسه علني امروز چهارشنبه مجلس با اعلام اين خبر گفت: بررسي اين طرح تحقيق و تفحص روال قانوني خود را در مجلس طي خواهد كرد، اگر ما يك ارزيابي دقيق از حساب ذخيره ارزي داشته باشيم، مي‌توانيم براي تصميم‌گيري‌هاي آينده‌مان از آن استفاده كنيم.
وي در پاسخ به سوالي در باره طرح تحقيق و تفحص از سفرهاي استاني رئيس‌جمهور گفت: شخصا با اين كار موافق نيستم، چراكه معتقدم با اين عنوان با تحقيق و تفحص قابل تعريف نيست.
ابوترابي در پاسخ به سوالي در باره تشكيل فراكسيون پيشرفت عدالت در مجلس و اينكه آيا تشكيل چنين فراكسيوني به معناي انشعاب در فراكسيون است، گفت:‌ ما در شكل‌گيري فراكسيون اصولگرايان به اين نكته توجه داشتيم كه در حاشيه اين فراكسيون جريانات سياسي كه قرار گرفته‌اند، مي‌توانند نشست‌هايي را داشته باشند اما در كل اين جريانات در چارچوب تصميمات فراكسيون حركت مي‌كنند و اگر هم نظر پيشنهادي داشته باشند، اين نظر در فراكسيون اصولگرايان طرح مي شود و بر اساس مصوبات فراكسيون تصميم خواهند گرفت.
ابوترابي در پاسخ به سوالي درباره نظر فراكسيون اكثريت مجلس نسبت به سيدصادق محصولي وزير پيشنهادي دولت براي تصدي وزارت كشور گفت: اعضاي فراكسيون از آقاي محصولي دعوت كردند تا نظرات خود را در فراكسيون مطرح و به سوالات نمايندگان در اين زمينه پاسخ دهند.

منبع:خبرگزاری فارس

► واگذاري صندوق امانات بانك اقتصادنوين به متقاضيان
بانک جهانی اعتبار کشورهاي در حال توسعه را 3 برابر کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر