گردشگری / شهری زیبا در سرازیری ...

دوشنبه ، 30 آذر 1388 ، 14:36

سان‌فرانسیسکو یکی از شهرهای بزرگ ایالت کالیفرنیای آمریکا است. سان‌فرانسیسکو با جمعیت ۷۹۹٬۲۶۳ نفری چهارمین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیا است.

 

به گزارش بانکی دات آی آر خیابان مارکت مهم‌ترین قسمت اداری و تجاری سان فرانسیسکو بحساب می‌آید.از دیگر قسمت‌های شهر می‌شود از North Beach که ایتالیایی‌نشین است نام برد. Mission District از مناطق پر جمعیت سان فرانسیسکو بشمار می‌رود که اکثر آنها از قشر کارگر هستند. Richmond در شمال گلدن گیت پارک و Sunset در جنوب این پارک ازمحله‌های شلوغ و پر رفت و آمد این شهر می‌باشند.


از نقاط دیگر دیدنی این شهر کاخ هنرهای زیبا، پل گلدن گیت، جزیره آلکاتراز، محله چینی‌ها، موزه هنرهای معاصر سانفرانسیسکو، و برج هرمی شکل ترنس آمریکا را می‌توان نام برد. محله هیت-اشبری که نام آن با جنبش دههٔ ۶۰ هیپی‌ها عجین شده و فضای هیپی‌وار خود را هم‌چنان نگاه داشته نیز از محله‌های دیدنی این شهر است.
البته جاذبه های گردشگری این شهر پرجمعیت تنها به اینها خلاصه نمی شود ، معماری جالب این شهر به خصوص در ناحیه ی شمال شرقی

آن بسیار جالب و منحصر به فرد است.

در این منطقه شما با خیابانهایی با شیب بسیار تند مواجه هستید که گاهی باعث ترس و وحشت گردشگران نیز می شود ، تناقض ساختمان های راست با خیابانهای شیب دار ، صحنه های جالب را در این شهر رقم می زند.
سانفرانسیسکو درآمد هنگفتی از گردشگری هر ساله بدست می‌آورد. تعداد زیادی توریست هر ساله به این شهر جهت بازدید از اماکنی همچون جزیره آلکاتراز و پل گلدن گیت مراجعه می‌کنند.

با هم عکسهایی از این شهر را می بینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تهیه و تنظیم : سرویس گردشگری بانکی دات آی آر

► گردشگری 5 سال پس از سونامی
گردشگری / جشنواره زیبای کریسمس در شهر میلان ◄

مطالب مرتبط
بنر