سفرهای بانکوپولو/ بانک کارآفرین شعبه شیخ بهایی

شنبه ، 23 ارديبهشت 1391 ، 12:56

از این پس قرار است اعضای تیم خبری سایت بانکی در بخش سفرهای بانکوپلو به شعب مختلف بانک ها سربزنند و گزارش عملکردشان را به استحضار شما برسانند تا هم شما بتوانید راحت تر بانک دلخواهتان را انتخاب کنید و هم مدیران بانک ها با نقاط قوت و ضعف خود بهتر آشنا شوند.

در صورتی که پیشنهادی برای بهتر شدن این گزارش ها دارید و یا اینکه شعبه خاص یا بانک خاصی مد نظرتان است می توانید در فروم(تالار گفتگو) بانکی مطرح کنید.

:: برای اعلام نظرهاتون اینجا کلیک کنید

بانک کارآفرین شعبه شیخ بهایی

درخیابان شیخ  بهایی جنب مسجد بقیه الله واقع شده و از نظر شکل ظاهری بسیار مرتب و درخور توجه است تناسب رنگ ها و پویایی که در شکل ساختمان رعایت شده انسان را به وجد می آورد.

با این وجود این شعبه در اولین ساعات نخستین روز هفته بسیار خلوت بود، البته این شعبه بسیار کوچک است به طوری که سایت بانک برای آن نام باجه را برگزیده است.

در بازدید از این شعبه به یاد سخنان چند وقت پیش مدیران یکی از بانک های دولتی افتادم که خواستار تعطیلی شعب اضافی بود. البته شاید اتفاقی این شعبه انقدر خلوت بوده و در سایر اوقات روز شلوغ تر باشد.

پوستر های مربوط به دعوت از مشتریان برای شرکت در مراسم قرعه کشی و افتتاح حساب همه جا دیده می شد و از حیث اطلاع رسانی خوب عمل کرده بودند.

از آنجا که شعبه خالی بود کسی هم معطل نبود و بنابراین شاکی ای هم نبود.

این شعبه مثل چند بانک دیگر خصوصی و دولتی برای خود پردازهای بانک محفظه ای ایجاد کرده بود که برای دسترسی به آن باید از کارت بانک استفاده می شد. بسیاری از مردم طرز استفاده از آن را بلد نبودند و سردر گم می شدند و عده ای هم از نصب آن ابراز گلایه می کردند.

یکی از مراجعان به خبرنگار ما گفت: پس تکلیف سایر دارندگان کارت های عضو شتاب چه می شود؟ آیا همه می توانند از چنین خود پردازهایی استفاده کنند هیچ توضیحی اینجا نوشته نشده و برای کسب هر اطلاعی باید به شعب مراجعه کنیم و این مرا عصبی و ناراحت می کند.

کاش پیشتر اطلاع رسانی گسترده تری در این خصوص صورت می گرفت.

مراجعه کنندگان می توانند از راه های زیر با این شعبه تماس بگیرند:

آدرس:تهران - خیابان ملاصدرا ، خیابان شیخ بهائی جنوبی ، پلاک 13

تلفن:

88618223-27

نمابر:

88618220

شعب بانک کارآفرین مانند سایر بانک ها در روز های شنبه تا چهار شبنه از ساعت 8-16.30 به خدمت رسانی مشغول اند و در روزهای 5شنبه هم از ساعت 8-13 فعالیت می کنند.

البته باجه های خدمات الکترونیک بانک کارآفرین 24 ساعته مشغول به کار می باشند.

کارت های بانکی این بانک به صورت آنی صادر می شود و دفترچه حساب های بانک هم شکیل است. از نظر برخورد بامشتری کارکنان بانک برخورد خوبی دارند.

شعب 24 ساعته یا همان باجه ها هم برای ارائه بهتر خدمات به مشتریان درنظرگرفته شده با این وجود بانک کارآفرین سهم اندکی در نظام بانکی کشور دارد و طی چند سال فعالیتش توسعه چشم گیری مانند سایر رقبای خود نداشته است.

بانک کارآفرین تلاش می کند با حضور در جلسات، همایشها و مجامع عمومی برند خود را تبلیغ نماید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► حکایت مادرانی که فرزندان خود را می فروشند!!
سوالات متداول درباره اعطای نمایندگی بیمه سامان ◄

مطالب مرتبط
بنر