خدمات متقابل تیم ملی والیبال ایران و بانک سامان

دوشنبه ، 17 تیر 1392 ، 04:17

 

بازی های غرور آفرین تیم ملی والیبال کشور در لیگ جهانی تداوم یافته و پس از پیروزی های متوالی دیگر همه از غیرممکن هایی حرف می زنند که جوانان ایرانی ممکن کردند و تاریخ ساز شدند اما اولین حضور ایران در لیگ جهانی با اتفاقات قابل توجه دیگری هم همراه بود که جای بحث و تحلیل دارد.

به گزارش خبرنگار بانکی دات آی آر، حضور در چندین کشور مختلف در چند قاره دنیا آن هم به فاصله زمانی اندک فقط باعث صرف انرژی فراوان نمی شود تدارکات اساسی و پرهزینه ای را طلب می کند که باید فراهم شود که البته بانک سامان در این زمینه پیش گام شد و مسلما این روزها خیلی هم از این تصمیم و اینکه نقشی در این افتخار آفرینی ها برای خود قائل است خوشحال است.

فدراسیون با درایت والیبال ایران که کفایت خود را سال هاست ثابت کرده و با حرکتی مستمر در مسیر تعالی این ورزش گروهی خط بطلانی بر ادعای ناموفق بودن ایرانی ها در ورزش های گروهی کشیده است، برای تامین مالی حضور تیم ملی در این دوره از مسابقات هم تدبیری مناسب اندیشید و به این ترتیب با بانک سامان دست همکاری داد.

اگرچه انجام چنین اقداماتی در جهان سال هاست مرسوم شده و برند های مطرح جهانی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی شان و همچنین ارتقای برندشان سال هاست نه تنها حامی تیم های ورزشی می شوند بلکه خودشان تیم داری هم می کنند مثل تیم مطرح فراری در مسابقات فرمول یک که تازمانی که فعالیت داشت به شدت تاثیر گذار بود.

برای مردم مهم است که برندهای بزرگ وصاحب نام در کنار تجارت به فکر عمل به وظایف اجتماعی شان و انجام امور عام المنفعه باشند.

اما در ایران این روند با تاخیر چند ساله آغاز شد و به جز موارد انگشت شمار چندان هم جدی انگاشته نشده. برند ها ترجیح می دهند تبلیغات تلویزیونی انجام بدهند و کمتر در این زمینه ریسک کرده اند.

البته آنهایی که این شجاعت را داشتند از مزایای آن بهره برده اند که البته شما بیشتر این برند های انگشت شمار را می شناسید.

دردنیای رقابتی امروز تنها برند های می توانند ماندگار شوند و در بین خانواده های ایرانی و حتی جهانی راه پیدا کنند که از ظرفیت های موجودشان حد اکثر بهره را ببرند و بکوشند به بهترین نحو و درمسیر صحیح از آنها سود ببرند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 16 تیر 92
40 نکته برای اجاره یک خانه ایده آل ◄

مطالب مرتبط
بنر