هدیه طلایی دولت برای شهروندانی که وزن کم می کنند!

پنجشنبه ، 27 تیر 1392 ، 08:17

حتما شما هم با ما موافق هستید که هیچ چیز به اندازه پول نمی تواند انگیزه ای و اراده ای قوی برای ورزن کم کردن ایجاد کند.

به گزارش بانکی دات آی آر، این موضوعی است که دولت امارات به خوبی به آن پی برده چرا که به تازگی روش جالبی را برای تشویق شهروندانش به کاهش ورزن در پیش گرفته است.

دولت امارات اعلام کرد به هر شهروند اماراتی که بتواند وزن کم کند، طلا هدیه خواهد داد.

براساس اعلام مقامات این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس، شهروندانی که بتوانند طی 30 روز دستکم دو کیلو وزن کم کنند، 2 گرم طلا هدیه می دهد.

این اقدام دولت امارات در جهت بهبود سبک زندگی شهروندان و بالا بردن آگاهی آنان در زمینه فعالیت های ورزشی در این کشور انجام می شود.

این اقدام تشویقی وقتی شیرین تر می شود که بعد از کم شدن دو کیلو از وزن شرایط راحت تر می شود؛ به این ترتیب که هر کسی بعد از کم کردن دو کیلوگرم بتواند یک کیوگرم دیگر وزن کم کند، به ازای هر یک کیلوگرمی که کم می کند، یک گرم اضافه تر طلا می گیرد.

هم اکنون ارزش جهانی یک گرم طلا 45 دلار است. این بدان معناست که هر شهورند اماراتی که بتواند 2 کیلو در ماه اول کم کند 90 دلار کاسب می شود و به ازای هر کیلو گرم اضافه تر 45 دلار دیگر می گیرد.

هیچگونه محدودیتی برای میزان کم کردن وزن وجود ندارد و هر قدر که فرد وزن کم کند طلا به فرد تعلق می گیرد، اما توصیه پزشکان این است که در هفته بین یک تا دو کیلوگرم کاهش وزن طبیعی است و بیش از آن برای سلامتی مضر است.

در حال حاضر چاقی یکی از مهمترین نگرانی های مقامات امارات برای مردم این کشور است چون این معضل می رود که با پیشی گرفتن از سیگار به اولین دلیل مرگ و میر در امارات تبدیل شود

براساس آمارها هم اکنون بیش از دو سوم مردان و سه چهارم زنان در امارات دچار مشکل اضافه وزن و چاقی هستند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► برگزاری سومین همایش بازاریابی و برندینگ اینترنتی در تهران
می خواهید میلیونر باشید، این گزارش را بخوانید ◄

مطالب مرتبط
بنر