کار کردن با گوشی در حین شارژ = مرگ!

پنجشنبه ، 27 تیر 1392 ، 08:39
طبق خبری که نشریه های چینی منتشر کرده اند٬ خانم "ما آی لون" 23 ساله که میهماندار هواپیما و در شرف ازدواج بوده٬ 4 روز پیش زمانی که به تماس دریافتی با آیفون 5 خود که در حال شارژ بوده پاسخ داده٬ دچار برق گرفتگی از ناحیه گردن شده و در جا٬ فوت کرده.

جزئیات هنوز شفاف نیست٬ ولی ظاهرا تحقیقات پلیس هم تایید کرده که خانم لون در اثر برق گرفتگی جان باخته. در واقع خواهر او می گوید که امیدوار به توضیح دلیل این اتفاق از طرف اپل است و از دیگران می خواهد موقع شارژ تلفن شان٬‌ با آن به تماس ها پاسخ نگویند.

خواهر متوفی همچنین قصد شکایت از اپل را دارد. گویا اپل نیز امروز از حادثه پیش آمده ابراز تاسف کرده و با خانواده خانم لون به همدردی پرداخته و قرار است تحقیقات کاملی از طرف اپل انجام شود تا دلیل قطعی این حادثه مشخص گردد.

انفجار یا آتش گرفتن تلفن های هوشمند یا تبلت ها موقع شارژ٬ پدیده نادری نیست. همین چند روز قبل انفجار یک گلگسی اس 4 باعث صدمه دیدن صاحب آن از ناحیه پا شد و موارد مشابه دیگری نیز هر از گاهی گزارش می شود.

ولی برق گرفتگی منجر به فوت به خصوص با توجه به اینکه خروجی این نوع شارژر ها در حد 5 ولت٬ با جریانی در حد 1 آمپر و توان 5 وات است٬ باید مشکلی در شارژر٬ عامل اصلی این حادثه ناراحت کننده باشد.

باشگاه خبرنگاران

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► کوچک‌ترین رایانه رومیزی جهان!
برگزاری سومین همایش بازاریابی و برندینگ اینترنتی در تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر