12 روش کنار آمدن با همکاران تنبل

سه شنبه ، 29 مرداد 1392 ، 11:51

آیا شما هم در محل کارتان همکاری دارید که ناهارش 2 ساعت طول می کشد، تلفن های شخصی اش نصف وقتش را می گیرد، یا دائم با انگشت روی میز می کوبد؟! دست روی دلتان گذاشتم، نه؟!

 

به گزارش بانکی دات آی آر، کارمند تنبل علاوه بر اینکه حرص دیگران را درمی آورد، می تواند بار اضافه و کار بیشتری را هم به دیگران تحمیل کنند و حتی بر ایده هاو نگرش هایشان تاثیر گذار باشند.

فکر می کنید برای کنار آمدن با افرادی که حتی وظیفه خودشان را هم انجام نمی دهند، چه برخوردی باید داشت؟! راهکارهای پیش رو پاسخ این سوال است:

1. اجازه ندهید حواستان را پرت کنند

2. درگیر بحث درباره عدالت و انصاف با آنها نشوید

3. موضع خود نسبت با او را برای خود مشخص کنید

4. اجازه ندهید بر نگرش ها و دیدگاه هایتان تاثیر بگذارد

5. درباره اش خبر چینی نکنید

6. اجازه ندهید با راه و روشش روی اعصابتان پیاده روی کند

7. اجازه ندهید کارشان بر دوش شما بیفتد

8. اجازه ندهید سایه شان روی موفقیت هایتان بیفتد

9. از فرصت تنبلی دیگران برای پیشرفت و ترفیع استفاده کنید

10. درباره همکار تنبل شایعه سازی یا بدگویی نکنید

11. با سایر همکارانتان ارتباط برقرار کنید

12. پروژه هایی را که همکار تنبلتان هم در آن هست و باید از تمام ظرفیتش استفاده کند را قبول نکنید

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► 9 نکته خواندنی از زندگی شخصی مدیرعامل یاهو
گروه ترنج، خواهرهای همه فن حریف+عکس های زیبا ◄

مطالب مرتبط
بنر