این مرد شغلش ایستادن در صف است! + تصاویر

سه شنبه ، 19 فروردين 1393 ، 08:41




می گویند چیزهای خوب به کسانی می رسد که صبر پیشه می کنند! رابرت ساموئل این موضوع را جدی گرفته و برای خودش شغلی دست و پا کرده و از این راه پول درمی آورد. حالا که بازار فناوری و محصولات جدید داغ است و صف های طولانی برای خرید اولین محصولات جلوی ساختمان برندهای معروف تشکیل می شود، ساموئل نانش در  روغن است! سال گذشته او با فروش دو نوبت خود در صف خرید آیفون 5، 325 دلار بدست آورد.

 

در گذشته هم چنین خدماتی ارائه می شد، ولی این قدر مردمی نبود. افرادی همچون ساموئل در صف محصولات محبوب، حتی دونات و شیرینی می ایستند و آنها را در اینترنت به فروش می رسانند. البته او قوانین خودش را دارد و چند مشتری بسیار ثروتمند دارد که فقط برای آنها خرید می کند. او خیلی هم مجهز است و همراه خود شارژر سیار، دو دستگاه آیفون، یک دستگاه آیپد مینی و دستکش و صندلی و ... دارد و ایستادن در صف هیچوقت برای او کسل کننده نیست.

 

ساموئل برای خرید محصولات ایزابل مارانت برای گروهی از دختران نوجوان که می خواستند زودتر از دوستان خود این محصولات را داشته باشند کیسه خواب و چادر همراه خود برد. طولانی ترین زمان ایستادن او در صف برای خرید آیفون 5 بود که او 19 ساعت منتظر ماند. به همین دلیل شغلش را در شرکت AT&T از دست داد و مجبور شد  برای پول درآوردن به این کار روی بیاورد.

ایستادن در صف یکی از بهترین فرصت ها برای بازاریابی نیز هست، او در حالیکه در صف ایستاده بین منتظرین کارت پخش می کند و به آنها اطلاع می دهد که او این کار را بطور حرفه ای انجام می دهد و در صورت نیاز از دوستانش نیز کمک می گیرد. اگر لازم باشد او صبح خیلی زود خودش را به فروشگاه موردنظر می رساند تا جزو اولین نفرها در صف باشد.


برترین ها

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► قبل از پذیرفتن شغل به این ۵ سوال پاسخ دهید
یک شکلات تلخ: پدر! مادر! ما متهمیم ◄

مطالب مرتبط
بنر