استخدام حسابدار،مهندس متالورژی،مدیر بازرگانی،MBA و ... در شرکت هامون نایزه در تهران و کاشان(فعلا بدون مهلت)

جمعه ، 25 شهریور 1390 ، 00:04

 

شرکت هامون نایزه تولیدکننده لوله های چدن نشکن به روش ریخته گری گریز از مرکز می باشد.لوله های تولیدی شرکت در پروژه های عمرانی و خطوط آبرسانی به کار گرفته می شوند. سایت تولیدی شرکت در شهرستان کاشان، کیلومتر 14 جاده اردستان واقع است.

شرکت هامون نایزه تولیدکننده لوله های چدن نشکن به روش ریخته گری گریز از مرکز می باشد.لوله های تولیدی شرکت در پروژه های عمرانی و خطوط آبرسانی به کار گرفته می شوند. سایت تولیدی شرکت در شهرستان کاشان، کیلومتر 14 جاده اردستان واقع است.

فوری،شرکت هامون نایزه استخدام می کند:

رئیس حسابداری مالی:لیسانس یا فوق لیسانس،فارغ التحصیل از دانشگاه معتبر دولتی با معدل بالاتر از 16، حداقل 8 سال سابقه کارمفید.

رئیس حسابداری مدیریت: لیسانس یا فوق لیسانس،فارغ التحصیل از دانشگاه معتبر دولتی با معدل بالاتر از 16، حداقل 6 سال سابقه کارمفید.

---------------------------------------------------------------

سرپرست دفتر مدیر عامل:کارشناس مرد ،دارای مدرک لیسانس و 5 سال تجربه کاری مرتبط، مسلط به زبان انگلیسی و آشنایی کامل به نرم افزار های Office و اینترنت به همکاری دعوت می شود.

-----------------------------------------------------------------

کارشناس بهداشت حرفه ای،فارغ التحصیل از دانشگاه معتبر دولتی با معدل بالاتر از 15،داشتن حداقل 5 سال تجربه کار مفید،داشتن سلامت جسمانی و امکان حضور در کاشان بصورت تمام وقت.

مدیر آموزش،فارغ التحصیل از دانشگاه معتبر دولتی با معدل بالاتر از 15،داشتن حداقل 5 سال تجربه کار مفید،داشتن سلامت جسمانی و امکان حضور در کاشان بصورت تمام وقت.

داوطلبین محترم فرم زیر را پس از دانلود تکمیل و به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال نمایند.

----------------------------------------------------------------

شرکت هامون نایزه از دانش پژوهان فارغ التحصیل دانشگاههای تراز اول کشور همچون دانشگاه تهران، صنعتی شریف، امیرکبیر و...، مطابق جدول زیر، با شرایط خوب و مکفی دعوت به همکاری مینماید:

 

 

متقاضیان می توانند برای ارسال اطلاعات خود فرم پرسشنامه را دریافت ، تکمیل و به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال نمایند.


متقاضیان مشاغل حسابداری رزومه خود را به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال فرمایند.

فرم پرسشنامه را از اینجا دانلود کنید  .برای باز کردن فایل پرسشنامه  به نرم افزار آفیس 2003  احتیاج دارید.

شما هم میتوانید آگهی های استان خودتان را به بانکی معرفی نمایید

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► کارهای پاره وقت برای دانشجویان و فارغ التحصیلان-فعلا بدون مهلت
استخدام مهندسین مکانیک،برق و نساجی در آمل(تا 8 مهر 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر